1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Myslím to vážně."

"Myslím to vážně."

Překlad:I am serious.

June 14, 2015

13 komentářů


Honza_U

Jak se řekne "Jsem vážný (seriózní)"?


RadPil

No to je prave I am serious. Myslim to vážně se rekne I am being serious....


KacKacenka

Kdy "I am" znamena myslim?


jgstcd

Neznamena nikdy. A "vážně" neznamena "serious", ale "seriously". Je to jeden z pripadu kde jsou ty dva jazyky zvykly vyjadrit stejnou myslenku jinak, a doslovny preklad z jednoho do druheho by pusobil exoticky, nebo dokonce nesrozumitelne.


KacKacenka

Takze toto je tedy ustalena fraze ? :)


borecmisak

Asi ano, vypadá to na nějaký idiom!


LukasHerbs

V jakém případě by šla použít věta: i think serious it? Díky


kacenka9

Vubec v zadnem. Pokud byste chtela pouzit 'think', tak by treba slo "I seriously think about it' - vazne o tom uvazuji.

Nicmene "i am serious" a odvozeniny od toho jako treba "are you serious' - to myslis vazne, nebo "you cannot be serious' - to nemuzes myslet vazne - jsou velmi casto vyuzivana.


RadPil

Melo by to byt I AM BEING SERIOUS.... protože I am serious znamena JSEM VÁŽNÝ...


ladavala

"I am serious" může znamenat "Jsem vážný" ale také "Myslím to vážně". Záleží na kontextu.

Believe me, I'm deadly (= extremely) serious. Věřte mi, jsem smrtelně (= extrémně) vážný.

Ale také

You can't be serious. To určitě nemyslíš vážně.


Zdenek777

Mo, ale právě ten kontext schází, takze by melo být uznáváno obojí.


ladavala

Zde, ale máte překládat do angličtiny. Obráceně je uznáváno obojí v těchto variantách: "Myslím to vážně. [Já/] jsem [vážný/vážná/seriózní]. Já to myslím vážně."


ladavala

Je to ustálená fráze. Používá se pro zdůraznění, že máte na mysli to, co říkáte. Viz: Macmillan Dictionary - used for emphasizing that you mean what you say

I’m serious. I don’t ever want to see you again. - Myslím to vážně. Už tě nikdy nechci vidět.

https://www.macmillandictionary.com/dictionary/british/i-m-serious?q=I%27m+serious

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.