1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "В яку філософію ти віриш?"

"В яку філософію ти віриш?"

Переклад:In which philosophy do you believe?

June 15, 2015

4 коментарі


mizail

Людоньки, хто знає чи можна сказати: "In what philosophy ..." ? І якщо ні то чьому.


Vinnfred

Якщо є вибір з кількох варіантів, то можна вживати і Which, і what. (which is more formal). Якщо немає вибору з кількох варіантів, то тільки What
http://goo.gl/pwzW1V


mizail

Ага, значить стосовно цього речення

  • which буде значити В яку філософію ти віриш (з відомих існуючих)

  • what буде значити В яку філософію ти віриш (з усіх, які тільки можна вигадати, бо у кожного може бути своя життєва філософія) У цьому значення це мабуть буде: What is your philosophy? - Яка твоя філософія?


Vinnfred

What - це наче ви там щось нове придумали, і хтось вирішив поцікавитись, що саме :)

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.