"De jongens drinken."

Vertaling:The boys drink.

June 15, 2015

8 opmerkingen
Deze discussie is gesloten.


El2theK

Voor iedereen die zich afvraag wat het verschil tussen drink en drinks is.

Lees dit eens door: https://www.duolingo.com/comment/2001647


jil49065

Het is toch drinks ???


El2theK

Lees de link die ik hierboven heb geplaatst eens door.


bobo_YT

Kan iemand me vertelen hoe ik boy en boys uit elkaar kan halen plz


DohaAbaqou1

Drink is fout omdat je drinks moet zeggen omdat boys meervoud is


ArneCurtis

Normaal moet het drinks maar zij schrijven drink

Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.