"On se má dobře."

Překlad:He is fine.

před 3 roky

14 komentářů


MartinBabk

"He is good" neznamená "má se dobře"?

před 2 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

ne. to znamena 'on je dobry', respektive je tim mineno, ze je hodny. The child is good. - to dite je hodne.

před 2 roky

KatarnaVar

He is fine - on je fajn, nebo ne? On se má dobře nemá být spíš: He feel so fine.?

před 3 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

Ne. Slovo 'fine' nema v anglictine vyznam toho, ze je nekdo prima clovek, Znamena to pouze, ze v poradku.

Aby to byl prijemny, mily clovek, tak by to muselo byt 'he is a fine person'. ale to se malo pouziva

před 2 roky

JOLLYSUPR

Kdy se používá sloveso být a mít u této věty?

před 3 roky

jgstcd
jgstcd

"Mít" se pouziva v cestine a "být", nebo presneji receno jeho anglicky protejsek, se pouziva v anglictine. Kdyby clovek prekladal doslova "He has himself well" sance ze nekdo by rozumel je temer nulova.

před 3 roky

Vitonka1

Ty umis vazne dobre anglicky :-)

před 3 roky

jgstcd
jgstcd

Aby ne, kdyz to mluvim od detstvi.

před 3 roky

Ivo150846

A česky také od detstvi? Protoze ja bych napsal "kdyz TAK mluvim od dětství"...

před 11 měsíci

krabicka3693

já bych to ''to'' úplně vynechala

před 4 měsíci

M.A.T.A.F.A.K

Teď nechápu. I am fine - mám se dobře. He are fine - špatná odpověď?

před 3 roky

Juandetier

k "he" je správně "is". "are" je k you, we a they

před 3 roky

PetraLudvk1

He is fine je v prekladu on je fajn

před 2 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

ne. neni. Ctete, prosim, prispevky nahore

před 2 roky
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.