1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I did not use your spoon."

"I did not use your spoon."

Překlad:Nepoužila jsem tvou lžíci.

June 15, 2015

16 komentářů


Michal_90

Sloveso "Nepoužil" v mužském rodě je označené jako překlep

June 15, 2015

nueby

Bude to chtít screenshot. Z naší strany, a to je ta jediná, kterou máme v rukou, je mužský rod uznáván už půl roku. Není-li z vaší a nejedná se o nějaký další překlep, je problém na úrovni bez dalších důkazů téměř neřešitelné.

June 16, 2015

Michal_90

Je možné, že chyba byla na mé straně a nevšimnul jsem si toho. Screenshot příště dodám.

June 16, 2015

SingulArita

;) PS: Dodávat obrázky, hmm novinka.

June 19, 2015

kacenka9

ne c. 55....

obavam se, ze Duolingo postupuje postupne a nejdrive hodnoti preklepy, coz jedno chybejici pismenko je. Ja to nahlasim vyse, ale jestli s tim, alespon v dohledne dobe, nekdo neco udela, je otazka.

June 19, 2015

Voyta
Mod

Zkoušela sis tu jeho větu hodit do debuggeru? Teď jsem to zkusil a je to zelená, žádný překlep to nehlásí.

November 24, 2015

jgstcd

Duo je nekdy zahadne. Nebylo by poprve ze neco je zelene v debuggeru ale stezuje kdyz dostava od uzivatelu. Samozrejme je potom otazka na co je ten debugger.

November 24, 2015

JanLelek

Sloveso "did" ma v pomalejsim prehrani spatnou vyslovnost

.

June 20, 2016

bakos.pavel

také mi to nevzalo "nepoužil jsem tvou lžíci"

June 12, 2017

nueby

Nadále je to verze č. 55 v seznamu uznávaných odpovědí.

June 12, 2017

Elis291856

Stejný problém, mužský rod - nepoužil jsem tvou lžíci...to nebere

March 12, 2019

tatka_
Mod

Dejte prosím screenshot k nahlédnutí. Stačí odkaz. A také je dobré to ohlásit tlačítkem ve cvičení pro lepší dohledatelnost.

March 12, 2019

Jirka118853

proč mi to nevzalo verzi "pro muže"?

April 10, 2019

tatka_
Mod

Stejně jako je to již několikrát popsáno v této diskuzi. Dodejte prosím screenshot.

April 10, 2019

TomMiksa

"nepouziju tvou lzici" by nemolo byt?

February 28, 2017

lazyman007

Je tam did - čas minulý, nikoliv budoucí.

February 28, 2017
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.