Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"I did not use your spoon."

Překlad:Nepoužila jsem tvou lžíci.

před 3 roky

12 komentářů


Michal_90
Michal_90

Sloveso "Nepoužil" v mužském rodě je označené jako překlep

před 3 roky

nueby
nueby
Mod

Bude to chtít screenshot. Z naší strany, a to je ta jediná, kterou máme v rukou, je mužský rod uznáván už půl roku. Není-li z vaší a nejedná se o nějaký další překlep, je problém na úrovni bez dalších důkazů téměř neřešitelné.

před 3 roky

Michal_90
Michal_90

Je možné, že chyba byla na mé straně a nevšimnul jsem si toho. Screenshot příště dodám.

před 3 roky

SingulArita

;) PS: Dodávat obrázky, hmm novinka.

před 3 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

ne c. 55....

obavam se, ze Duolingo postupuje postupne a nejdrive hodnoti preklepy, coz jedno chybejici pismenko je. Ja to nahlasim vyse, ale jestli s tim, alespon v dohledne dobe, nekdo neco udela, je otazka.

před 3 roky

Voyta
Voyta
Mod

Zkoušela sis tu jeho větu hodit do debuggeru? Teď jsem to zkusil a je to zelená, žádný překlep to nehlásí.

před 2 roky

jgstcd
jgstcd

Duo je nekdy zahadne. Nebylo by poprve ze neco je zelene v debuggeru ale stezuje kdyz dostava od uzivatelu. Samozrejme je potom otazka na co je ten debugger.

před 2 roky

JanLelek

Sloveso "did" ma v pomalejsim prehrani spatnou vyslovnost

.

před 2 roky

TomMiksa

"nepouziju tvou lzici" by nemolo byt?

před 1 rokem

lazyman007

Je tam did - čas minulý, nikoliv budoucí.

před 1 rokem

bakos.pavel

také mi to nevzalo "nepoužil jsem tvou lžíci"

před 1 rokem

nueby
nueby
Mod

Nadále je to verze č. 55 v seznamu uznávaných odpovědí.

před 1 rokem