Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"I am thinking of another way."

Переклад:Я думаю про інший шлях.

3 роки тому

8 коментарів


lyova88
lyova88

чому тут не вжито слово "about"? Здається, що речення мало б перекластися (інтуїтивно): "я думаю іншим чином", "...іншим шляхом"

3 роки тому

Vinnfred
Vinnfred
  • When you think of something, it (as a whole) is your chief focus
  • When you think about something, your focus is less intense

І там справді є слово "про", то ж це не "іншим чином". А речення просто дивне

3 роки тому

Olexander2

Thanks for the explanation

2 роки тому

Ingvar65101

Я думаю інакше (по іншому) мало б приймати, а не про іншу дорогу.

11 місяців тому

andyandyk

видало помилку коли написав "Я думаю про інакший шлях."

2 роки тому

irina.vetrova

"Я міркую про інший шлях" видає помилку на "міркую". Чому так неможна сказати?

1 рік тому

IRkF2

я думаю про інакшу дорогу - помилка

1 рік тому

sergiylsp

way - це переважно не дорога - тобто у цьому значенні це слово зустрічається не часто

(183)noun.attributeS: (n) manner, mode, style, way, fashion (how something is done or how it happens) "her dignified manner"; "his rapid manner of talking"; "their nomadic mode of existence"; "in the characteristic New York style"; "a lonely way of life"; "in an abrasive fashion" (61)noun.actS: (n) means, agency, way (thing or person that acts to produce a particular effect or achieve an end) "a means of control"; "an example is the best agency of instruction"; "the true way to success" (40)noun.locationS: (n) direction, way (a line leading to a place or point) "he looked the other direction"; "didn't know the way home" (28)noun.stateS: (n) way (the condition of things generally) "that's the way it is"; "I felt the same way" (19)noun.actS: (n) way, path, way of life (a course of conduct) "the path of virtue"; "we went our separate ways"; "our paths in life led us apart"; "genius usually follows a revolutionary path" (16)noun.artifactS: (n) way (any artifact consisting of a road or path affording passage from one place to another) "he said he was looking for the way out"

Детальніше http://wordnetweb.princeton.edu/perl/webwn?s=way

1 рік тому