1. Forum
  2. >
  3. Topic: Esperanto
  4. >
  5. "Ĉu bestoj havas animojn?"

"Ĉu bestoj havas animojn?"

Translation:Do animals have souls?

June 16, 2015

29 Comments


JoshLingo1800

Ne laŭ la kutima signifo :)


[deactivated user]

    Mi ne scias pri vi, sed mi havas


VincentOostelbos

    Mi esperas, ke vi ne malŝatos, se mi korektas vin iomete. Oni uzu la verbon "scii" tie, ne "koni".


    [deactivated user]

      Plej malŝatas! Dankon! =)


VincentOostelbos

      Tiuokaze, mi korektu vin denove, ĉar verŝajne vi ne intencis diri "plej malŝatas" se vi estas dankema, ĉar tio signifus, ke neniel eblas pli malŝati mian korekton ol vi malŝatis ĝin.

      Krome, nedankinde :)


      [deactivated user]

        Estis ŝerco :D


VincentOostelbos

        Ha, prave! Pardonon, mi ofte ne rekonas ŝercojn :P


maxkoryukov

        What about sarcasm?

        sarcasm


Warix

        I believe either all of us (animals) or none havas animojn


Eldecee

        Kutime en Esperanto oni uzas la objekton de aro, el kiu ĉiu elemento havas nur unu tian, singulara. Supozeble, se bestoj havas animon, ĉiu el ili havas nur unu animon, ĉu ne? (Ĉu tre grandaj bestoj estas supozataj havi pli on unu animon? :-)


jxetkubo

        In English I have found both examples: Do animals have souls?/Do animals have a soul? In German I would say: Haben Tiere eine Seele?


Eldecee

        En la nederlanda oni diras tion, kiel en la germana.


Druif

        Oni ankaux povas diri "Hebben dieren zielen?" Diri "Hebben dieren een ziel?" estas nur unusignife.


VincentOostelbos

        Ha, vi pravas. Mi pensas ke mi povus diri ĝin ambaŭmaniere. Interesa subtilaĵo.


PatriciaJH

        Yes, but "do animals have a soul" is, strictly speaking, incorrect; you'd say "do animals have noses," not "do animals have a nose."

        People ask it this way to emphasize the specialness of "having a soul," while also asking about the general case of all animals. They want to ask "does my dog Fred have a soul?" but they also want to include all the other dogs.


Cocio_16

        In french, prescriptivists are in war since centuries on that one.


noureddin95

        Eble vi pravas, sed Duolingo iam tradukas laŭvorte.


EricVandenburg

        ĉu ne interese, ke multe da tiuj ĉi tradukendaj frazoj ekigas konversaciojn ne simple pri gramatiko? Estus bone havi po du diskutaj fadenoj fraze, unu por ĝenerala babilaĵo kaj la alia pure por gramatiko.


farl_

        Ĉiuj hundoj iras Paradizen.


S.Z.Q.S.

        Kio estas animo? Ĝi havas multaj signifoj, ĉu ne?


JoshLingo1800

        Laŭ la PReVo, animo signifas kaj Soul kaj spirit.


S.Z.Q.S.

        Jes, mi nur filozofiis. "Soul" kaj "spirit" havas multajn signifojn.

        La grekan "animus" (soul) eble signifas objekton ke movas, do, bestoj havas animojn. La grekan "psyche" (soul) eble signifas ke la besto havas sperto. Cxu homoj havas "psyche?" Mi pensas homoj kaj bestoj havas "psyche." En la egiptan, "ib" (soul), "sheut" (soul), kaj "ka" (soul) signifo "koro," "ombro," kaj "esti viva," do bestoj havas animojn.

        Estas animo dividebla? Kiom da animo estas en la kosmo? Unu? Multaj? Estas animo el la scio aux el la substanco? Ekzistas animo post morto?

        Kio estas animo?


Daniel738567

        Cxu roboto revas pri elektrajn ŝafojn?


MuttFitness

        Is this sentence designed to be confusing?


Mage517354

        Jes, (or nobody does either everyone has a soul or no one does)


SilentWolf77

        Tio farus ilin egala al homoj

        Learn Esperanto in just 5 minutes a day. For free.