"Ĉu bestoj havas animojn?"

Translation:Do animals have souls?

3 years ago

29 Comments


VincentOostelbos

Ĉu homoj?

3 years ago

JordiFaxon

Profunda…

3 years ago

JoshLingo1800

Ne laŭ la kutima signifo :)

3 years ago

AntonR1

Mi ne scias pri vi, sed mi havas

1 year ago

VincentOostelbos

Mi esperas, ke vi ne malŝatos, se mi korektas vin iomete. Oni uzu la verbon "scii" tie, ne "koni".

1 year ago

AntonR1

Plej malŝatas! Dankon! =)

1 year ago

VincentOostelbos

Tiuokaze, mi korektu vin denove, ĉar verŝajne vi ne intencis diri "plej malŝatas" se vi estas dankema, ĉar tio signifus, ke neniel eblas pli malŝati mian korekton ol vi malŝatis ĝin.

Krome, nedankinde :)

1 year ago

AntonR1

Estis ŝerco :D

1 year ago

VincentOostelbos

Ha, prave! Pardonon, mi ofte ne rekonas ŝercojn :P

1 year ago

maxkoryukov

What about sarcasm?

sarcasm

10 months ago

Warix

I believe either all of us (animals) or none havas animojn

3 years ago

Eldecee

Kutime en Esperanto oni uzas la objekton de aro, el kiu ĉiu elemento havas nur unu tian, singulara. Supozeble, se bestoj havas animon, ĉiu el ili havas nur unu animon, ĉu ne? (Ĉu tre grandaj bestoj estas supozataj havi pli on unu animon? :-)

3 years ago

jxetkubo

In English I have found both examples: Do animals have souls?/Do animals have a soul? In German I would say: Haben Tiere eine Seele?

3 years ago

Eldecee

En la nederlanda oni diras tion, kiel en la germana.

3 years ago

Druif

Oni ankaux povas diri "Hebben dieren zielen?" Diri "Hebben dieren een ziel?" estas nur unusignife.

3 years ago

VincentOostelbos

Ha, vi pravas. Mi pensas ke mi povus diri ĝin ambaŭmaniere. Interesa subtilaĵo.

3 years ago

PatriciaJH
Plus

Yes, but "do animals have a soul" is, strictly speaking, incorrect; you'd say "do animals have noses," not "do animals have a nose."

People ask it this way to emphasize the specialness of "having a soul," while also asking about the general case of all animals. They want to ask "does my dog Fred have a soul?" but they also want to include all the other dogs.

3 years ago

Cocio_16

In french, prescriptivists are in war since centuries on that one.

2 years ago

noureddin95

Eble vi pravas, sed Duolingo iam tradukas laŭvorte.

3 years ago

EricVandenburg

ĉu ne interese, ke multe da tiuj ĉi tradukendaj frazoj ekigas konversaciojn ne simple pri gramatiko? Estus bone havi po du diskutaj fadenoj fraze, unu por ĝenerala babilaĵo kaj la alia pure por gramatiko.

3 years ago

farl_

Ĉiuj hundoj iras Paradizen.

2 years ago

S.Z.Q.S.

Kio estas animo? Ĝi havas multaj signifoj, ĉu ne?

1 year ago

JoshLingo1800

Laŭ la PReVo, animo signifas kaj Soul kaj spirit.

1 year ago

S.Z.Q.S.

Jes, mi nur filozofiis. "Soul" kaj "spirit" havas multajn signifojn.

La grekan "animus" (soul) eble signifas objekton ke movas, do, bestoj havas animojn. La grekan "psyche" (soul) eble signifas ke la besto havas sperto. Cxu homoj havas "psyche?" Mi pensas homoj kaj bestoj havas "psyche." En la egiptan, "ib" (soul), "sheut" (soul), kaj "ka" (soul) signifo "koro," "ombro," kaj "esti viva," do bestoj havas animojn.

Estas animo dividebla? Kiom da animo estas en la kosmo? Unu? Multaj? Estas animo el la scio aux el la substanco? Ekzistas animo post morto?

Kio estas animo?

1 year ago

Daniel738567

Cxu roboto revas pri elektrajn ŝafojn?

1 year ago

davidolson22

Is this sentence designed to be confusing?

1 year ago

Mage517354

Jes, (or nobody does either everyone has a soul or no one does)

1 year ago

SilentWolf77

Tio farus ilin egala al homoj

10 months ago

Reziah

Jes... Kaj?

10 months ago
Learn Esperanto in just 5 minutes a day. For free.