1. Forum
  2. >
  3. Topic: Esperanto
  4. >
  5. "Ĉu bestoj havas animojn?"

"Ĉu bestoj havas animojn?"

Translation:Do animals have souls?

June 16, 2015

29 Comments


VincentOostelbos

Ĉu homoj?

June 22, 2015

JordiFaxon

Profunda…

December 4, 2015

JoshLingo1800

Ne laŭ la kutima signifo :)

February 18, 2016

AntonR1

Mi ne scias pri vi, sed mi havas

August 13, 2017

VincentOostelbos

Mi esperas, ke vi ne malŝatos, se mi korektas vin iomete. Oni uzu la verbon "scii" tie, ne "koni".

August 13, 2017

AntonR1

Plej malŝatas! Dankon! =)

August 13, 2017

VincentOostelbos

Tiuokaze, mi korektu vin denove, ĉar verŝajne vi ne intencis diri "plej malŝatas" se vi estas dankema, ĉar tio signifus, ke neniel eblas pli malŝati mian korekton ol vi malŝatis ĝin.

Krome, nedankinde :)

August 13, 2017

AntonR1

Estis ŝerco :D

August 13, 2017

VincentOostelbos

Ha, prave! Pardonon, mi ofte ne rekonas ŝercojn :P

August 13, 2017

maxkoryukov

What about sarcasm?

sarcasm

April 7, 2018

Warix

I believe either all of us (animals) or none havas animojn

November 12, 2015

Eldecee

Kutime en Esperanto oni uzas la objekton de aro, el kiu ĉiu elemento havas nur unu tian, singulara. Supozeble, se bestoj havas animon, ĉiu el ili havas nur unu animon, ĉu ne? (Ĉu tre grandaj bestoj estas supozataj havi pli on unu animon? :-)

June 16, 2015

jxetkubo

In English I have found both examples: Do animals have souls?/Do animals have a soul? In German I would say: Haben Tiere eine Seele?

June 16, 2015

Eldecee

En la nederlanda oni diras tion, kiel en la germana.

June 17, 2015

Druif

Oni ankaux povas diri "Hebben dieren zielen?" Diri "Hebben dieren een ziel?" estas nur unusignife.

August 9, 2015

VincentOostelbos

Ha, vi pravas. Mi pensas ke mi povus diri ĝin ambaŭmaniere. Interesa subtilaĵo.

August 10, 2015

PatriciaJH

Yes, but "do animals have a soul" is, strictly speaking, incorrect; you'd say "do animals have noses," not "do animals have a nose."

People ask it this way to emphasize the specialness of "having a soul," while also asking about the general case of all animals. They want to ask "does my dog Fred have a soul?" but they also want to include all the other dogs.

October 6, 2015

Cocio_16

In french, prescriptivists are in war since centuries on that one.

February 20, 2016

noureddin95

Eble vi pravas, sed Duolingo iam tradukas laŭvorte.

July 9, 2015

EricVandenburg

ĉu ne interese, ke multe da tiuj ĉi tradukendaj frazoj ekigas konversaciojn ne simple pri gramatiko? Estus bone havi po du diskutaj fadenoj fraze, unu por ĝenerala babilaĵo kaj la alia pure por gramatiko.

July 12, 2015

farl_

Ĉiuj hundoj iras Paradizen.

November 29, 2016

S.Z.Q.S.

Kio estas animo? Ĝi havas multaj signifoj, ĉu ne?

March 7, 2017

JoshLingo1800

Laŭ la PReVo, animo signifas kaj Soul kaj spirit.

March 9, 2017

S.Z.Q.S.

Jes, mi nur filozofiis. "Soul" kaj "spirit" havas multajn signifojn.

La grekan "animus" (soul) eble signifas objekton ke movas, do, bestoj havas animojn. La grekan "psyche" (soul) eble signifas ke la besto havas sperto. Cxu homoj havas "psyche?" Mi pensas homoj kaj bestoj havas "psyche." En la egiptan, "ib" (soul), "sheut" (soul), kaj "ka" (soul) signifo "koro," "ombro," kaj "esti viva," do bestoj havas animojn.

Estas animo dividebla? Kiom da animo estas en la kosmo? Unu? Multaj? Estas animo el la scio aux el la substanco? Ekzistas animo post morto?

Kio estas animo?

March 9, 2017

Daniel738567

Cxu roboto revas pri elektrajn ŝafojn?

December 2, 2017

davidolson22

Is this sentence designed to be confusing?

January 12, 2018

Mage517354

Jes, (or nobody does either everyone has a soul or no one does)

February 15, 2018

SilentWolf77

Tio farus ilin egala al homoj

March 26, 2018

Reziah

Jes... Kaj?

April 13, 2018
Learn Esperanto in just 5 minutes a day. For free.