1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Ці учні повинні виявити це з…

"Ці учні повинні виявити це значення самостійно."

Переклад:The students have to discover the meaning on their own.

June 16, 2015

10 коментарів


mizail

Чи можна тут themselves замість their own?


Vinnfred

by themselves
Загалом ці вирази синонімічні і дуже часто взаємозамінні, проте можна виявити такі незначні відмінності:

  • on your own - без чиєїсь допомоги
    He thought of the idea on his own - Nobody gave him the idea.
  • by yourself - ніхто інший тільки ви.
    He went to the park by himself - He had no-one with him.

mizail

Thank you. Very useful :)


Khlivnyuk

These students have to discover the VALUE on their own. - чому не вірно?


Dmy_S

Яка логіка використання тут прийменника on? "Самі" чи "без сторонньої допомоги", проте коли ми говоримо про спосіб отримання чогось, то якось звикли вживати by.


lesichka5

А чому не приймає pupils?


rodrumt

the students need to discover the meaning on their own - чи можна використати тут need?


Yurii_V

THIS mtaning - що не так? Ліньки додати варіант?


Fb8U1

Було б добре, якби Вам не було ліньки написати все речення, а не два слова.


mMn217

У мене взагалі не видно запитання і це не перший раз

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.