Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"Ці учні повинні виявити це значення самостійно."

Переклад:The students have to discover the meaning on their own.

3 роки тому

7 коментарів


mizail
mizail

Чи можна тут themselves замість their own?

3 роки тому

Vinnfred
Vinnfred

by themselves
Загалом ці вирази синонімічні і дуже часто взаємозамінні, проте можна виявити такі незначні відмінності:

  • on your own - без чиєїсь допомоги
    He thought of the idea on his own - Nobody gave him the idea.
  • by yourself - ніхто інший тільки ви.
    He went to the park by himself - He had no-one with him.
3 роки тому

mizail
mizail

Thank you. Very useful :)

3 роки тому

Khlivnyuk

These students have to discover the VALUE on their own. - чому не вірно?

7 місяців тому

rodrumt
rodrumt

the students need to discover the meaning on their own - чи можна використати тут need?

10 місяців тому

Yurii_V

THIS mtaning - що не так? Ліньки додати варіант?

6 місяців тому

Fb8U1
Fb8U1

Було б добре, якби Вам не було ліньки написати все речення, а не два слова.

5 місяців тому