A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Nem emlékészik ki vagyok."

Fordítás:She does not remember who I am.

3 éve

6 hozzászólás


Andyg1515

A magyar szövegben van egy elírás

3 éve

caissa86

Ami eléggé kacagságos - Szerintem ne jelentsük :-)

2 éve

Giorgio_HUN

Rosszul emlékeznék arra, hogy a remember can/can't segédigével társul?

3 éve

Abenhakan
Abenhakan
Mod

Tagadó és állító módban is állhat vele és nélküle is.

3 éve

hakapeszi1967

Ideje kijavítani az "emlékészik" hibát, mert az egy kövület. Az az érzésem, magamban beszélek. Többször nem is jelentem, mert csak a számat koptatom.

1 éve

hakapeszi1967

Csak megemlítem, hogy a mai napig elõjön az "emlékészik" blõdség.

1 éve