Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"Tomorrow is Tuesday."

Tłumaczenie:Jutro jest wtorek.

3 lata temu

8 komentarzy


Kinga889877

Ponieważ mowa o czasie teraźniejszym. Gdyby było "tomorrow will be ..." oznaczałoby że jutro będzie wtorek.

2 lata temu

alexandra299760

U mnie piątek

1 rok temu

Anielitka

JUTRO JEST WTOREK PRZECIEZ TO NIE MA SENSU BO JAK JEST PONIEDZALEK TO TEN WTOREK DOPIERO BEDZIE JESZCZE GO NIE MA

2 lata temu

Vengir
Vengir

Mówiąc o bardzo bliskiej i pewnej przyszłości, można użyć czasu teraźniejszego zarówno po polsku jak i po angielsku.

2 lata temu

Slawek975066

bo trzeba myśleć jak Anglik. ponieważ zawsze po poniedziałku jest wtorek, Anglik mówi w poniedziałki, że jutro jest Wtorek

1 miesiąc temu

luki256749

Dlaczego jak napisalem jutro bedzie wtorek to ni nie zaliczylo

2 lata temu

kociaki09

Niewiem, ale podejrzewam, że to,,będzie" to jest tak jakby wtorek miał zostać dopiero stworzony. ,,Będzie" piszemy wtedy, gdy masz przetłumaczyć np. ,,Samolot jutro BĘDZIE stworzony, itp.

2 lata temu

Thom475609

Bo "będzie" znaczy "will be" czyli mówisz w czasie przyszłym. Po angielsku można powiedzieć i "Tomorrow will be Tuesday" (czas przyszły) bo jeszcze nie się zdarzyło i "Tomorrow is Tuesday" (czas teraźnieszy) dlatego, że gdyby dzisiaj było poniedziałek, "Tomorrow is Tuesday" byłoby fakt. Z duolingo, trzeba pamiętać, że, z powodu tego, że jest aplikacją komputerowym umie tylko dosłownie tłumaczyć. Także "jutro jest wtorek" jest odpowiedź tym razem, z powodu używania czasu teraźniejszości w angielskim tłumaczeniu.

1 rok temu