Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"You want to win again."

Překlad:Ty chceš zase vyhrát.

0
před 3 roky

8 komentářů


richard_ll

Lze pouzit "Zase chces vyhrat." ? Nebo by to melo v anglictine jiny slovoslet?

0
Odpovědětpřed 3 roky

Nemesis_NaR

Tvoje věta na mě trochu působí jako škádlení či ironie, ale nenapadá mě jak jinak to v angličtině vyjádřit než intonací. Takže se určitě jedná o platný překlad.

1
Odpovědětpřed 3 roky

gaston68cz

Na mně to zas až tak nepůsobí - "chceš zase vyhrát" a "zase chceš vyhrát" chápu jako dva různé významy. Tedy ta ironie/škádlení tam může být taky (a v obou případech) ale to už je opravdu jen o intonaci.
1) "chceš zase vyhrát" - už jsi několikrát vyhrál (třeba aniž sis to přál!), a teď chceš vyhrát znovu (tedy máš přání zopakovat si výhru)
2) "zase chceš vyhrát" - i když si třeba ještě nikdy nevyhrál, ale znovu to chceš (tedy opakuje se tvoje přání vyhrát)

Co z toho to znamená v angličtině nechám na povolanějších.

1
Odpovědětpřed 2 roky

AlesBuchta

Co treba pomocne sloveso 'to do' diky kteremu se tvori otazky? Do you want to win again?

1
Odpovědětpřed 2 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

To by bylo spravne, kdyby to byla otazka, ale zde to vsichni mysli jako vetu oznamovaci, i kdyz to na prvni pohled otazkou zavani.

0
Odpovědětpřed 2 roky

Vlcek1942

A jak by bylo: 'Chceš zase vyhrávat.'? Děkuji za odpověď.

0
Odpovědětpřed 9 měsíci

Kendy80

Viz Ales Buchta

0
Odpovědětpřed 6 měsíci

Sovada

Zde nelze použít "you wish..." ?

0
Odpovědětpřed 3 měsíci