1. Forum
  2. >
  3. Topic: Esperanto
  4. >
  5. "Kiam oni estas riĉa, oni hav…

"Kiam oni estas riĉa, oni havas multajn amikojn."

Translation:When one is rich, one has many friends.

June 16, 2015

24 Comments


SD-77

"...sed tiaj amikoj ne estas veraj amikoj."


awesome24712

Sed mono ne povas acxeti felicxeco !


kbalara

Tute gxi povas! Certe jes! Vivu la kapitalismon!


awesome24712

Mi preferas diri cxi tion: "Kiam oni havas multajn amikojn, tiam oni estas ricxa."


AlexanDDOS

"Havu ne 100 rublojn, havu 100 amikojn." © Fama rusa kanto.


flyinhawaiian_3

Kaj kiam oni ne estas ricxa oni estas tre felicxa


brunofrra

Sed kiam oni estas malricxa, oni estas malfelicxa


The_Musician

Sed kiam oni estas riĉa oni ne estas kontenta.


Davgwynne

Kaj multaj malamikoj


ShotgunJohnny99

Kiam venos morgaux li min lasos, kiel miaj esperoj iris antauxe. Diris la Korvo, "Neniam pli."


Ginny6789

I wrote "when someone is rich..." is it wrong to use it instead of "one"?


jan_Ilaja

Yes, as someone is not oni.


diazepan11

neniu scias vin kiam vi estas Sengroŝe kaj Senhejme


Ofekel1992

Mono ne povas aceti amon


snailsnail1

sounds like "ricxo" instead of "ricxa"


Claudia581500

Kiam oni estas riĉa, oni havas ĉirkaŭe multajn homojn, kiuj estas amikoj de lia mono.


MarkusKlyver

Malveraj amikoj, malgaje.

Learn Esperanto in just 5 minutes a day. For free.