"Kiam oni estas riĉa, oni havas multajn amikojn."

Translation:When one is rich, one has many friends.

3 years ago

18 Comments


SD-77

"...sed tiaj amikoj ne estas veraj amikoj."

3 years ago

flyinhawaiian_3

Kaj kiam oni ne estas ricxa oni estas tre felicxa

3 years ago

The_Musician

Jes! :)

2 years ago

brunofrra

Sed kiam oni estas malricxa, oni estas malfelicxa

1 year ago

awesome24712

Sed mono ne povas acxeti felicxeco !

3 years ago

kbalara

Tute gxi povas! Certe jes! Vivu la kapitalismon!

3 years ago

AiSENMA

2 years ago

awesome24712

Mi preferas diri cxi tion: "Kiam oni havas multajn amikojn, tiam oni estas ricxa."

2 years ago

AlexanDDOS

"Havu ne 100 rublojn, havu 100 amikojn." © Fama rusa kanto.

1 year ago

The_Musician

Sed kiam oni estas riĉa oni ne estas kontenta.

2 years ago

ShotgunJohnny99

Kiam venos morgaux li min lasos, kiel miaj esperoj iris antauxe. Diris la Korvo, "Neniam pli."

9 months ago

Ginny6789

I wrote "when someone is rich..." is it wrong to use it instead of "one"?

3 years ago

jan_Ilaja

Yes, as someone is not oni.

3 years ago

diazepan11

neniu scias vin kiam vi estas Sengroŝe kaj Senhejme

3 years ago

Davgwynne

Kaj multaj malamikoj

1 year ago

huub073

Well I didn't knew that. That means I am going to lose a lot off friends coming week

1 year ago

DominicSal294966

Hey best buddy, can I borrow your private jet for the weekend?

4 months ago
Learn Esperanto in just 5 minutes a day. For free.