"A man and an apple"

Μετάφραση:Ένας άντρας και ένα μήλο

πριν από 3 χρόνια

7 σχόλια


jarrettph

Sorry, English speaker here but can someone explain why it is ενας instead of ενα? Ευχαριστώ πολύ!

πριν από 3 χρόνια

ssurprize

Ένας is for masculine nouns (ένας άνδρας), ένα is for neuter nouns (ένα μήλο), and μία is for feminine nouns (μια γυναίκα)

πριν από 3 χρόνια

jarrettph

Thanks so much! :)

πριν από 3 χρόνια

Squall_Cooper

Spanish speaker with the same doubt ^^

πριν από 3 χρόνια

jarrettph

See ssurprise's comment.

πριν από 3 χρόνια

Squall_Cooper

I know, I've just commented ;)

πριν από 3 χρόνια

ztSY3

Μιλάω στο μικρόφωνο αλλά δεν με ακούει μου βγάζει λάθος την απαντηση

πριν από 1 χρόνο
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.