1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "My aunt seems young."

"My aunt seems young."

Çeviri:Benim teyzem genç görünür.

June 17, 2015

8 Yorum


emrekush

Görünmek anlamındaki "looks" ile "seems" in farkı nedir?

August 24, 2016

srcn00

"Benim teyzem genç gösterir" niçin olmadı

June 17, 2015

Emma-lee93

Ekledim :)

June 17, 2015

mahtan115

Benim teyzem genç görünüre yanlış dedi??

November 21, 2016

sinanmer

Benin teyzem daha genç görünür yanlışmış neden

February 25, 2017

Furkan440402

Daha anlamı katan bir kelime yok

December 6, 2017

serdar155834

Bu ne ya

January 20, 2018

mkddskrsln

Seems nedir

January 27, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.