Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"Ви поставите сковорідку на стіл."

Переклад:You are going to place the pan on the table.

3 роки тому

7 коментарів


Kadr80

"You are going to put a pan on a table" не прийняло. Яке неподобство, чи не так? ;) Агов, людоньки, куди поділися всі редактори питань-відповідей? :)

3 роки тому

Nordry
Nordry

Зараз такого варіанту немає (чи був він рік тому сказати не можу), є лише варіант " You are going BY place a pan on THE table" (відповідно - неправильний).

1 рік тому

dbdevelope

А мені щойно трапився варіант з "a pan". Відповідно, вважає його невірним. Я майже розумію чому, але через те, що речення вирване з контексту, а/the не така вже велика помилка, могло б зараховувати обидва варіанти. Або, ще краще, вилучити цей варіант взагалі, якщо він такий вже сумнівний.

1 рік тому

Nordry
Nordry

Було б непогано, якби Ви навели все речення повністю, адже вирвані з контексту частини речень можуть викликати певні непорозуміння. Щодо варіантів - із задоволенням допомогла б Вам, але я не маю стосунку до Дуо, тому можу порадити надіслати скаргу через "Повідомити про проблему", якщо вважаєте, що у завдання прокралася помилка. Адже у варіанті, щодо якого я надала пояснення, справа зовсім не в артиклі.

1 рік тому

Nordry
Nordry

Щойно у завданні з вибором теж натрапила на речення з "a pan" i "a table", але знову ж таки, він неправильний через прийменник "You are going to place a pan to a table", а не через артиклі. А от речення "You are going to place a pan on a table" так жодного разу ще не бачила...

9 місяців тому

dbdevelope

Речення повністю навів пан/пані Kadr80 - "You are going to put a pan on a table". І жодних претензій до Вас в мене нема. А "Повідомити про проблему" все одно не працює, бо ніхто нічого не робить

1 рік тому

Nordry
Nordry

Не все так песимістично :) Я час від часу натрапляю на додані варіанти, на які скаржилася через їх відсутність і на деякі з них відносно недавно - значить, повільно, але зміни вносяться. А стосовно варіантів, я чому попросила уточнити, оскільки і в коментарі пана/пані Kadr80, і в моєму було словосполучення "a pan", тому, виключно для уникнення плутанини повне речення було б не зайвим. :) (оскільки зараз не зовсім ясно, чи про одне й те ж завдання ми всі тут говоримо: вибір варіантів чи переклад - коментарі теж можуть перетинатись)

1 рік тому