1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Це вечір п'ятниці."

"Це вечір п'ятниці."

Переклад:It is Friday evening.

June 17, 2015

19 коментарів


GalynaArtemenko

Чому "It is Friday night" також перекладається як Вечір п'ятниці? Хіба night це не ніч?


.volodymyr.sab

Я теж вважаю, що It is Friday night не підходить в даному випадку


Vinnfred

У нас ніч - це час коли люди зазвичай сплять. В англійській night - відразу після заходу сонця, evening - коли сутеніє.


Taras14doc

даремно так вважаєш! Як приклад, "Saturday Night Fever" ("Гарячка суботнього вечора") - відомий фільм Paramount Pictures із Джоном Траволтою в гол. ролі


Vinnfred

Просто розуміння вечора і ночі дещо відрізняються у нас та носіїв англійської :)


Cowperwood

Дякую, що часто роз'яснюєте окремі моменти. Але я теж ніяк не можу добрати, коли night це "ніч", а коли - "вечір". Ваше пояснення про "після заходу сонця" теж нічого не пояснює. Оскільки, певно, саме після заходу сонця і "сутеніє".


Bogdan828756

чому не може бути it is friday's evening?


38ud728od

Все дуже просто. Закінчення ('s) використовується для утворення присвійного відмінка, тобто, щоб показати, що річ комусь належить. В цьому випадку "friday" не жива істота, тобто словосполучення "friday's evening" є помилкою.


K9QW2

It is the evening of Friday?


Dmy_S

Де помилка у відповіді "It is evening of Friday"?


dianka32

чому не the is friday evening


Vinnfred

Навряд артикль може виступати підметом :)


angelonka

This is a friday evening. Чому ні???


svit80

Evening хіба не іменник?Хіба тут не потрібен який небудь артикль? Зовсім нічого не зрозуміло з артиклями,чи то їх ставить перед іменниками чи не потрібно.Руки опускаються(


svit80

Все таки,хотілося би знати,чому в даному випадку відсутній артикль.


Dmy_S

Із yesterday, tomorrow і назвами днів тижня для morning, afternoon, evening, night використовується нульовий артикль.


uYmf16

Gjhhfhfhgggfyggggv


AndriyZdob

Яка різниця The Friday evening i It is Friday evening???


Dmy_S

The(This) Friday evening - "Цей вечір п'ятниці". Це не речення, а словосполучення.
It is Friday evening - "Це є вечір п'ятниці". Це вже речення, що означає, що то, що ми зараз спостерігаємо чи про що говоримо, є п'ятничним вечором.

Пов’язані обговорення

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.