"The horses' apples"

Çeviri:Atların elmaları

June 17, 2015

58 Yorum


Selcen_Ozturk
  • horse: at
  • horses: atlar
  • horse's: atın
  • horses': atların
September 14, 2015

CihatTulum

Peki bunları söylerken nasıl soyliycez

May 28, 2016

MetinAydinn

"The horses" dedikten sonra parmağınla kesme işareti yapacaksın. Cümlene devam edeceksin. :D

July 24, 2018

KadirSamet5

Üstten virgül dersen de olur işarete falan gerek yok :)

August 30, 2018

evvalSenaT

Yazı yazıcaz

April 9, 2018

Salih556928
September 23, 2018

Ebrarxdxd

Aynı sekilde soyleniyor sikinti yok

January 6, 2019

vahap514132

Horses: at horses': atların. Telafuzu nasıl ? Nasıl anlayacaz ?

March 1, 2018

Ebrarxdxd

Telaffuz aynı.

January 6, 2019

Ebrarxdxd

Cümle yapısına gore ne anlama geldigi belli oluyor

January 6, 2019

ae4RbK

tamam telaffuz aynı cümle yapısına göre belli oluyor demişsin. o zaman kesme işaretine ne gerek var anlamdan çıkartırız bir de onla mı uğraşacağız işimiz var gücümüz var :D

January 9, 2019

drifter34

Super ☺

February 5, 2019

TanEr767552

Cheldren's çocukların Horses' atların ikiside çoğul ama kesme işaretleri farklı kullanılmış.kesme işaretinden önce gelen harf mi etkiliyo

March 9, 2019

Tired00

Kişiler ve hayvanlarda 's iyelik eki kullanır anlamı "ın, ün,in" dür. Nesnelerde ise of eki kullanılır, ve kelime -s ile bitiyorsa veya çoğul eki s aldığında 's iyelik eki değil, sadece iyelik ekinin apostrofu kullanır yani bu '

August 7, 2017

shaftgokha

Elmalar atların niye doğru değil

June 30, 2017

Mkqueendam

Kelimeler yanlış sıralı Gökhan aslında atların elmaları olucak

August 23, 2017

Kaan343758

Elma yi sormus gibi oluyor ondan

December 18, 2017

KadirSamet5

The horses' apples. "the" cümle içinde atlara vurgu yapıyor ve "atların" diye basliyor galiba. Ben de yeni yeni öğreniyorum, yanlışım varsa düzeltin :) :)

August 30, 2018

faik95956

Hangi elma hangi. Atlar. Ikiside benim

August 14, 2017

theimga

horses's yerine horses' bu da onların kuralı.

July 30, 2017

GyeolkoPog

Tırnak işaretinin anlamı nı ve neden iyelik eki s getirmiyoruZ

June 18, 2015

dearladybug

kelime çoğul eki olan ''s''le bittiği için iyelik eki sadece kesme işaretiyle gösterilir.

June 21, 2015

NurReyhan1

İyelik eklerinde 2 s yan yana gelmez gelirse horsess gibi s yi uzatmsk saçma olur . bu yuzden kural geregi horses' yazip birakilir

November 29, 2015

Eyll587751

Nur Reyhan Teşekkürler

April 2, 2018

DoukanSar

Oradaki bağlaç in diye geçiyor bizde hata yok ki¡!

August 29, 2017

eda86122

At bir şahıs olmadığından elmalar onun olamaz bunu yapan kişinin bunu fark etmesi gerekir

September 10, 2017

Talha595236

Wtf

November 15, 2017

FurkanKele14

Abi has takisi yok birsey yok atlar nasil sahip oluyor elmaya

January 16, 2018

derya445469

Atlarin elmalari dedigim halde onaylamiyor. Yanlis cevap diyor

February 1, 2018

Umuralp5

Atin elmalari daha dogru

February 24, 2018

Feyzanur660984

Aslında böyle teste geçmeden önce selcen öztürkün paylaştığı gibi kısa bir şey yapılabilir

August 27, 2018

Feyzanur660984

Böylexe bizde bu neden gibi bir soru işareti oluşmaz

August 27, 2018

Ali719972

Oyun u kim yapmış

December 26, 2018

sdydloassoe11

Atın diyorum yanlış diyor atların diyorum yine yanlış diyor ne salakca amk

January 21, 2019

Muhammed206828

Buradaki The ne işe yarıyor

March 5, 2019

ElifYilmaz386146

Mesela Horse's "atın" anlamına gelirken Horses' "atların" anlamına gelir. Noktalama işaretlerine dikkat edildiğinde anlaşılır.

January 4, 2017

Aristo275233

Atların elmaları yazdım, atın elmaları diye düzeltti, atın elmaları yazdım şimdi de atların elmaları diye düzeltti, sinir sebebi...

May 28, 2017

Sevda12370

Atlarının desem nasıl diyeceğim? Atlarınmış cevabı

August 8, 2015

Selcen_Ozturk

their horses' apples

September 14, 2015

Melez1

Elmalar atların dedim aynı şey kafam karıştı

August 28, 2015

Selcen_Ozturk

benzer ama aynı şey değil. "atların elmaları" ve "elmalar atların" cümlelerini birbirinin yerine kullanabilir misin?

September 14, 2015

rsd.r

Örneğin, "bu elmalar atların." - this apples the horses' mi oluyor?

October 31, 2016

zeynep614349

Çok kolay bu alıştırma

January 24, 2017

Aya217716

Atlarin elmalari

February 5, 2017

fatma98038

Neden horses's kullanilmio acaba

August 25, 2017

slowlori

özne çoğul neden elma yerine elmalar olarak çevrilmiş açıklayabilir misin acaba

June 27, 2015

Devrim781225

Elmalar atların dedim olmadı. Böyle bir cümle nasıl ingilizce yazılır

November 13, 2015

dearladybug

'atların elmaları' bir isim tamlamasıyken, 'elmalar atların(dır)' özne ve yüklem ile bir cümle haline geliyor. mana bize aynı gelirken aslında yapı olarak farklılar. onu da ingilizce -the apples are the horses'- şeklinde söylerdik sanırım.

November 19, 2015

Ekinbircan

Yazılır. Sen ingiliz misin? Çok mu iyi biliyorsun

January 9, 2016

eda86122

Evet ben ingilizim

September 10, 2017

sawashian

Ben türk değilim ama türçeyi enaz senin kadar çok iyi biliyorum. İngilizceyi bilmek için ingiliz olman gerekmiyor͵ sadece birazcık beyin gerek o kadar ;)))

January 24, 2016

eda86122

Cokk iyi

September 10, 2017

Ahmet67895

Has nite kullanilmiyo

November 30, 2015

kaan843957

Kolay soru

June 14, 2016

buse9318

Has ve havein farki ne dir ve neden horses have apple olmadi selcen abla

July 1, 2016

TubaHazera

Atlarin ne zaman elmalari oldu

November 5, 2016

Rojvan35

Merhaba

December 5, 2016
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.