1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "He is an Italian."

"He is an Italian."

Переклад:Він - італієць.

June 17, 2015

15 коментарів


vosaul

Цікаво, чому у фразі "He is an european" видало помилку "лишній артикль" , а "He is an Italian. " - вірно? Я не розумію...


NazarBodan

Напевно тому, що немає такої національності як європеєць.


AngrySye

не зовсім зрозуміло навіщо тут "an"


Vinnfred

В англійській мові можна сказати про національність використовуючи прикметник: He is Italian (він італійський) або ж використовуючи іменник: He is an Italian (він італієць). Обидва варіанти правильні, хоча деякі віддають перевагу першому адже вважають, що національність — це лише одна із ознак, а не те, що повністю їх визначає


KiriloLozitsky

Тобто, "я українець" - "I'm an Ukrainian"? "I'm Ukrainian" - я український?


Fb8U1

Саме так.


ustihrusty

He is italian видало помилку


Marina872052

Чому "італієць" видає з артіклем, а "німець" або "американець" без, ніяк не можу зрозуміти, допоможіть!


Fb8U1

В англійській мові національність може описуватись як іменником (an Italian), так і прикметником (Italian). Іменник пишеться з артиклем, а прикметник - без. В Дуолінго зустрічаються обидва варіанти і вони мають прийматись. Якщо один не приймається, повідомляйте про проблему, щоб додали.


yura2008

Коли я написав "Він італьянець" воно відповіло "не правильно". Але італьянець і італієць одне й те саме правда?


Fb8U1

Італієць та Итальянец - одне і те ж, тільки різними мовами.


Mr.Sparda

Ні,"італьянець"-це надлишок діалекту


stepanchykmc

Цікаво, де ви пишете, якщо вам відповідає ВОНО ?

Пов’язані обговорення

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.