1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Вона дівчина, а я хлопець."

"Вона дівчина, а я хлопець."

Переклад:She is a girl and I am a boy.

June 17, 2015

19 коментарів


mary11580

"I am" і " I'm" не одне і теж?


wYlP324338

Так, це те саме


rsz28

Одне і тед


TetianaPet1

Чому '' а'' обов'язково?


FYMG11

Тому що це артикиль


pKqF3

Тому, що це англійська мова і тут важливі артиклі


9EQr2

Ні це не правильно


Mr.J.Brown

why do we need indefinite article there?


Vinnfred

Because I'm just one (any) girl, not some particular one


zzIP8

Тяжко))


AndreyOlch

у варіантах нема I'm і каже що не правильно ((((((


Wolf_Vidos

погоджуюсь


wYlP324338

Зараз по іншому


TanyaValch1

Я написала правильно, а воно виправило, чому?


dfYE9

Я зразу зробив


7DlZ4

Я написала правильно, а мені не пише що неправильно ( я перевіряла!)

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.