1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I have tried every way."

"I have tried every way."

Çeviri:Ben her yolu denedim.

June 18, 2015

16 Yorum


Burak_Ozsoy

süper ya çok anlamlı ve işe yarar cümleler gerçekten


aliferdi

Yanlışlıkla "her gün denedim" yazdım doğru dedi..


aliosmanyilmaz

Ben yazdım kabul etmedi.


hande29

Her yolu denedim dedim kabul etmedi


Ponciklendin

Rapor et.. Belki eklenmemiştir :)


zero8612

Yazdım kabul etmiyor


SabrYeilyu

Sondaki noktayı eklemedim diye kabul etmedi


Ponciklendin

Rapor ettin mi ??


ozy687638

Her yolu denemiştim , olması gerekmiyor mu


Yasin405006

Deyim gibi bir şey mi acaba her yönden yoruldum demek değil mi?


smileNY

yanlış diye kabul etti ve verdiği doğru cevap benim yazdığımın aynısı


ArifGney3

I have tried every way but you still didn't love me


FatihSultanT

Burda neden have kullanılıyor bunun gbi durumlarda var bu durumun bi adı var mı incelesem

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.