Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Çatı açıktır."

Çeviri:The roof is open.

3 yıl önce

8 Yorum


shoutlove

is the ve buna benzer şeylerden biraz bahseder misiniz lütfen :)

2 yıl önce

ferdi48130

The belli olan şeyler için kullanılıyor. Kitap=book kitabı= the book , tabak= plate, the plate= tabağı gibi ama burada Türkce cümlende kitaba bak diyorsan the book=kitaba, kitabı oku diyorsan, the book= kitabı demek oluyor cümlenin gidişine göre mantıklı anlamı neyse o oluyor belli bilinen şeyler için kullanılır ve bazen kitap yine kitapdır ama biliniyordur

2 yıl önce

ferdi48130

İs yardımcı fiildir he, she, it özneleri ile geniş zamanda fiilsizliği gösterir.

2 yıl önce

gne120392

https://youtu.be/eya1J05f3tA. Buraya bakarsan the gibi seylerı kolaylıkla ogrenirsin

11 ay önce

egemeneroll

opened olmasi gerekmiyomu

2 yıl önce

JesusBrowN1

Ed takisi gecmis zaman icin kullanilir

2 yıl önce

CemalMalik1

Geniş zamanda 3. tekil şahısta fiiller '-s' takısı almıyormuydu?

1 yıl önce

elif143421

Ben aynısını yazdım ama yanlış dedi anlamadım walla

1 yıl önce