Duolingo is the most popular way to learn languages in the world. Best of all, it's 100% free!

"Li ĉiam ripetas la saman eraron."

Translation:He always repeats the same mistake.

3 years ago

26 Comments


FredCapp
FredCapp

Sed Duo ĉiam ripetas la saman frazon.

3 years ago

ActualGoat

Roasted.

3 years ago

Klinpo
Klinpo

Savage.

2 years ago

maximummax0904

It's ironic because I failed this sentence in the exact same way 3 times in a row

2 years ago

PatriciaJH

JES! Mi tro ofte legas la Espernta akuzativo kiel la pluralo, simila de multaj Germanaj substantivoj.

3 years ago

PfifltriggPi
PfifltriggPi

Same tie-chi!

2 years ago

RandomCanadian12
RandomCanadian12

ankaux mi :(

2 years ago

esposch
esposch

La akuzativo!

3 years ago

FredCapp
FredCapp

J'accuse!

2 years ago

EirianL
EirianL

Me, learning Esperanto.

2 years ago

NerdyMatthew

That feeling when you get a sentence wrong, then go to the discussion and see that you've already previously upvoted an explanation of why what you typed was wrong...

1 year ago

Mr.Knight
Mr.Knight

Ili scias... mi ne lernas!

3 years ago

vikungen

Penu, penu, penu.. Finfine vi sukcesos!

3 years ago

BigMac_ComboMeal

relaytable

2 years ago

FredCapp
FredCapp

Ah, yer prolem is spelin'.

2 years ago

Cocio_16
Cocio_16

Mi ĉiam ripetas tiun saman eraron kiu estas forgesi meti la leteron "s" sur la finon de la anglaj verboj je la tria persono ununombro :(

2 years ago

FabianoGama
FabianoGama

Mi cxiam ripetis la saman eraron en tiu cxi frazo.

2 years ago

StultaSergalo

Mia vivo, priskribita de unu frazo.

2 years ago

bobandnoo
bobandnoo

some people never learn

1 year ago

Davgwynne

Me too: Accusative, Tense, Plurality (especially on the adjective)

1 year ago

Cambarellus
Cambarellus

I feel like duolingo is writing sentences about me now. Can I collect royalties?

7 months ago

KP1119
KP1119

Ĉar li neniam lernas.

1 year ago

StormAdams

Cxi tio estas mi!

11 months ago

Renardo11
Renardo11

El niaj eraroj ni lernas, ke ni ne lernas el niaj eraroj.

1 month ago

Davgwynne

Se ni lernas tion, ni lernas iom el niaj eraroj, sed ne tion kion volas lerni.

1 month ago

Renardo11
Renardo11

Tion celas la frazo; ĝi estas paradokso.

1 month ago