1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "My brother watches TV."

"My brother watches TV."

Μετάφραση:Ο αδερφός μου παρακολουθεί τηλεόραση.

June 18, 2015

12 σχόλια


AneurinEE

Is αδερφός the same thing as αδελφός?

June 18, 2015

jaye16

Yes, but from personal experience "αδελφός" is used in colloquial language. This is an interesting link, it's more of a blog so not authoritative but it does cover some interesting issues. Of course, we'll await the mods' input.

http://greek-lessons.livejournal.com/4429.html

June 18, 2015

AneurinEE

Thanks!

June 19, 2015

ssurprize

From what I understand, "αδελφός" is the historically original word, and with time, first in spoken and then in written Greek, "αδερφός" came into being (λ and ρ being the liquid consonants). But yes, it's the same thing :)

June 18, 2015

AneurinEE

Thanks - linguistically that makes sense.

June 19, 2015

giann123330

Έγραψα ο αδερφός μου κοιτάζει τηλεόραση και το πήρε λάθος. Μου έβγαλε ως σωστό ο αδερφός μου κοιτάζει την τηλεόραση!!!!!!

August 19, 2018

Ioanna678593

κοιτάζει την τηλεόραση είναι λάθος. Εκτός αν είναι κλειστή και κοιτάζει αν έχει σκόνη. Το παρακολουθεί είναι το μόνο σωστό

September 8, 2018

jaye16

Ευχαριστούμε Ioanna για τη βοήθειά σας.

September 9, 2018

jaye16

Αυτό είναι πολύ περίεργο, γιατί όπως βλέπετε η απάντησή σας ήταν σωστή. Θα ήταν καλό αν είχατε ένα στιγμιότυπο οθόνης (screenshot) που θα μπορούσαμε να δείξουμε στον Duo για να λύσουμε αυτό το πρόβλημα.

August 19, 2018

jaye16

@giann12330 Συγνώμη, βλέπω ότι σας έδωσα λάθος απάντηση. Αυτό που έγραψε η Ioanna678593 είναι το σωστό. Το πρόβλημα είναι η λέξη "κοιτάζει".

Η σωστή απάντηση είναι΄ "Ο αδερφός μου παρακολουθεί τηλεόραση."

September 9, 2018

vasi4907

Ο αδελφός μου κοιτάει τηλεόραση, πού είναι το λάθος?

March 1, 2019

jaye16

Παρακαλώ, δείτε τα σχόλια παραπάνω. Δεν χρησιμοποιούμε "κοιτάζω" για την τηλεόραση.

March 1, 2019
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.