Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"My brother watches TV."

Μετάφραση:Ο αδερφός μου παρακολουθεί τηλεόραση.

πριν από 3 χρόνια

10 σχόλια


AneurinEE
AneurinEEPlus

Is αδερφός the same thing as αδελφός?

πριν από 3 χρόνια

jaye16
jaye16
Mod

Yes, but from personal experience "αδελφός" is used in colloquial language. This is an interesting link, it's more of a blog so not authoritative but it does cover some interesting issues. Of course, we'll await the mods' input.

http://greek-lessons.livejournal.com/4429.html

πριν από 3 χρόνια

AneurinEE
AneurinEEPlus

Thanks!

πριν από 3 χρόνια

ssurprize
ssurprize

From what I understand, "αδελφός" is the historically original word, and with time, first in spoken and then in written Greek, "αδερφός" came into being (λ and ρ being the liquid consonants). But yes, it's the same thing :)

πριν από 3 χρόνια

AneurinEE
AneurinEEPlus

Thanks - linguistically that makes sense.

πριν από 3 χρόνια

giann123330

Έγραψα ο αδερφός μου κοιτάζει τηλεόραση και το πήρε λάθος. Μου έβγαλε ως σωστό ο αδερφός μου κοιτάζει την τηλεόραση!!!!!!

πριν από 1 μήνα

Ioanna678593
Ioanna678593

κοιτάζει την τηλεόραση είναι λάθος. Εκτός αν είναι κλειστή και κοιτάζει αν έχει σκόνη. Το παρακολουθεί είναι το μόνο σωστό

πριν από 1 εβδομάδα

jaye16
jaye16
Mod

Ευχαριστούμε Ioanna για τη βοήθειά σας.

πριν από 1 εβδομάδα

jaye16
jaye16
Mod

Αυτό είναι πολύ περίεργο, γιατί όπως βλέπετε η απάντησή σας ήταν σωστή. Θα ήταν καλό αν είχατε ένα στιγμιότυπο οθόνης (screenshot) που θα μπορούσαμε να δείξουμε στον Duo για να λύσουμε αυτό το πρόβλημα.

πριν από 1 μήνα

jaye16
jaye16
Mod

@giann12330 Συγνώμη, βλέπω ότι σας έδωσα λάθος απάντηση. Αυτό που έγραψε η Ioanna678593 είναι το σωστό. Το πρόβλημα είναι η λέξη "κοιτάζει".

Η σωστή απάντηση είναι΄ "Ο αδερφός μου παρακολουθεί τηλεόραση."

πριν από 1 εβδομάδα