1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "They study the first unit."

"They study the first unit."

Çeviri:Onlar birinci üniteyi çalışırlar.

June 19, 2015

14 Yorum


Avni86

birinci üniteye çalışırlar dedim kabul etmedi, acaba anlam değişiyor mu?

October 4, 2015

arif43

Dil kuralina gore, uniteye dersek "unite icin" gibi bir anlama gelir. Saygilar

October 5, 2015

Avni86

teşekkür ederim

October 5, 2015

aataySunal1

cevabı ingilizce yazacaksın

July 28, 2017

receptoklu

onlar ilk birimi calisirlar.. dedim . hop olmaz dedi

June 19, 2015

aataySunal1

cevap ingilizce olacak. duyduğunuzu yazın diyor

July 28, 2017

breathin

onlar ilk üniteyi çalıştılar dedim kabul etmedi.

September 6, 2016

aataySunal1

cevap ingilizce olmalı

July 28, 2017

tarihci45

"onlar birinci üniteye çalışır" neden yanlış

June 16, 2016

aataySunal1

cevap ingilizce olacak ondan

July 28, 2017

ilhan373143

Türkçede" i "büyük yazılınca hata nerede ?

February 6, 2017

seltenet7

Bu ne onlar birinci ünüteyi çalışırlar ne demek yani

August 11, 2018

atifsachginly

Onlar birinci üniteye çalışırlar = onlar birinci üniteyi çalışırlar

February 5, 2017

aataySunal1

cevabı ingilizce yazdın mı?

July 28, 2017
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.