Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"They study the first unit."

Çeviri:Onlar birinci üniteyi çalışırlar.

3 yıl önce

8 Yorum


Avni86
Avni86

birinci üniteye çalışırlar dedim kabul etmedi, acaba anlam değişiyor mu?

2 yıl önce

arif43

Dil kuralina gore, uniteye dersek "unite icin" gibi bir anlama gelir. Saygilar

2 yıl önce

Avni86
Avni86

teşekkür ederim

2 yıl önce

receptoklu

onlar ilk birimi calisirlar.. dedim . hop olmaz dedi

3 yıl önce

breathin

onlar ilk üniteyi çalıştılar dedim kabul etmedi.

1 yıl önce

tarihci45

"onlar birinci üniteye çalışır" neden yanlış

2 yıl önce

ilhan373143

Türkçede" i "büyük yazılınca hata nerede ?

1 yıl önce

seltenet7

Bu ne onlar birinci ünüteyi çalışırlar ne demek yani

6 gün önce