1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "He would have managed it."

"He would have managed it."

Překlad:Byl by to zvládl.

June 19, 2015

12 komentářů

Řazení od nejlepšího příspěvku

osotogari13

mohlo by byt "on by to zaridil?

June 19, 2015

nueby

Zařídit je arrange. Mně se jako překlad slovesa manage vůbec nezdá.

June 19, 2015

PetrPavlk1

Šlo by "Dosáhl by toho"?

September 16, 2015

Jura_von_Kurau

Nemá to být dokonavý děj? Opravdu to není nebo aspoň nemůže být zařídil?

October 24, 2015

kuba510246

A šlo by přeložit managed jako zorganizoval?

December 8, 2015

kacenka9

To jsou vse synonyma, ktera ale maji vlastni preklad. He would have organized it.

December 8, 2015

Takyno

Povedlo by se mu to? Som síce Slovák, ale toto by mohol byť podľa mňa správny preklad, nie?

January 10, 2016

nitrem

"Byl by to byl zařídil." je uz moc podminovaci?

January 14, 2016

PavelSendy

Ja bych ocekaval, ze tu bude "He would has ...". Jak je to s treti osobou v tomto pripade? Dekuji.

December 28, 2016

Nemesis_NaR

Po "would" ani "will" už se koncovka "s" nepoužívá

August 7, 2017

sir_dejf

Take bych se primlouval za preklad: "Byl by to zaridil". Sloveso "manage" se v tomto smyslu, aspon v britske anglictine, rozhodne pouziva...

August 7, 2017

currentuser

Zvládnul by to

April 8, 2018
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.