Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"He would have managed it."

Překlad:Byl by to zvládl.

před 3 roky

12 komentářů


osotogari13

mohlo by byt "on by to zaridil?

před 3 roky

nueby
nueby
Mod

Zařídit je arrange. Mně se jako překlad slovesa manage vůbec nezdá.

před 3 roky

PetrPavlk1
PetrPavlk1

Šlo by "Dosáhl by toho"?

před 3 roky

Jura_von_Kurau

Nemá to být dokonavý děj? Opravdu to není nebo aspoň nemůže být zařídil?

před 2 roky

kuba510246

A šlo by přeložit managed jako zorganizoval?

před 2 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

To jsou vse synonyma, ktera ale maji vlastni preklad. He would have organized it.

před 2 roky

Takyno
Takyno

Povedlo by se mu to? Som síce Slovák, ale toto by mohol byť podľa mňa správny preklad, nie?

před 2 roky

jirimertin

"Byl by to byl zařídil." je uz moc podminovaci?

před 2 roky

PavelSendy
PavelSendy

Ja bych ocekaval, ze tu bude "He would has ...". Jak je to s treti osobou v tomto pripade? Dekuji.

před 1 rokem

Nemesis_NaR

Po "would" ani "will" už se koncovka "s" nepoužívá

před 1 rokem

sir_dejf
sir_dejf

Take bych se primlouval za preklad: "Byl by to zaridil". Sloveso "manage" se v tomto smyslu, aspon v britske anglictine, rozhodne pouziva...

před 1 rokem

currentuser

Zvládnul by to

před 5 měsíci