Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"She will have taken her key."

Çeviri:O, anahtarını almış olacak.

0
3 yıl önce

10 Yorum


Hisar34
Hisar34

Burada kendi anahtari anlaminda her kullaniliyor. Peki bir baska kizin anahtari anlaminda "onun anahtarini" nasil denirdi acaba? Ya da sorudaki "her"un anahtari alanin kendisinin anahtari oldugunu mu yoksa baska birisinin mesela annesinin anahtari oldugunu mu ayirt ettiren ozelligi nedir acaba?

5
Cevap ver2 yıl önce

AdilHseyin

Bunu aslında ayırt etmekte hiçb bir şey yoktur. Bu cümlede kendi, cümlede geçenin anahtarından bahsedilmiş. Başkasının anahtarından bahsedilseydi "her" dışındaki her şeyle başkasının anahtarı bahsedilebilirdi. Bu sadece "she" için de değil, aynı zamanda "he" kullanılsaydı ve başkasının anahtarından bahsedilseydi "his" dışındaki her şey kullanılabilirdi.

0
Cevap ver1 ay önce

mehmetceti13

She will has taken olmasi gerekmiyor mu

0
Cevap ver1 yıl önce

bilgekaganylmz

She eats-> she will eat

She has-> she will have

0
Cevap ver1 yıl önce

Hisar34
Hisar34

Buradaki soru şöyle sorulmuş: O (mesela Ayşe), (kendisinin) anahtarını almış olacak : She will have taken her key. Ama şöyle bir durumda bu cümle nasıl yazılırdı? O (mesela Ayşe), onun (mesela annesinin) anahtarını almış olacak. İngilizcesinin "She will have taken her key" cümlesindekinden farklı bir kullanımı var mıdır acaba? Yoksa cümlelerin art arda gelişinden mi anahtarın kimin anahtarı olduğu anlaşılır?

0
Cevap ver1 yıl önce

irms771
irms771

İki anlama da geliyor olabilir. Metne göre değişir en son söylediğiniz gibi :)

0
Cevap ver6 ay önce

metin334

O anahtarını alacakmış demiş olsak nasıl ifade ederiz?

0
Cevap ver10 ay önce

damla833250

Have yerine has olması gerekmiyor mu?

0
Cevap ver1 hafta önce