Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"I look like you."

Překlad:Vypadám jako ty.

před 3 roky

11 komentářů


Toyen71

Podobám se ti.

před 3 roky

MarquiseDeBat
MarquiseDeBat

Na to ovšem máme překlad "I resemble you" a tedy podle golden rule ( https://www.duolingo.com/comment/7117296 ) není nutné to brát tady.

před 3 roky

ursaursoun

vim ze mi reknete, ze je to ustalena fraze... ale videl jsem to prvne a hned mne napadlo "divam se jako ty" a ted mi reknete, proc to tak nemuze byt.. to je to, co mne zajima :)

před 2 roky

Nemesis_NaR

Protože se to tak neříká ;-)

Ono ta česká věta "Dívám se jako ty" je docela divná, ale když ji zkusím přeložit do angličtiny, tak by to bylo: "I am looking (around) as you are." Bez toho are to určitě nepude a těžko se jedná o opakovanou činnost, takže to bude chtít průběhový čas. "Around" mi tam dává smysl proto, že se dívám po okolí, asi něco hledáme a já se dívám okolo stejně jako ty a nic nevidím...

A ještě zdánlivě podobná věta "Vidím to jako ty" by mohla například být "I see it/things as you do."

A v mojich větách je místo "like" spojka "as", protože už nepřipojuju pouze jedno slovo, ale celou větu (obsahující sloveso).

před 2 roky

ursaursoun

diky.. no ja to myslel spis ve smyslu: "mam pohled" jako ty ( neco jako ve smyslu treba zleho pohledu...nebo tak, jestli mi rozumis)... ale to uz mi raci ani nevysvetluj :D asi si spis zacnu opakovat rustinu :D

před 2 roky

Juraj196035

Prosím Vás a ako by bolo: "Rád se na tebe dívám"?

před 1 rokem

nueby
nueby
Mod

I like to look at you. I like looking at you. I enjoy looking at you.

před 1 rokem

Juraj196035

Dakujem pekne. Ano tu prvu moznost zatial s mojimi znalostami logicky chapem, takze fajn.

před 1 rokem

ursaursoun

ja bych napsal "I like look at you" a ted se ukaze, jestli ma smysl se tu anglikanstinu vubec ucit timdle zpusobem :D

před 1 rokem

ja.jituli

mně to nevzalo :(

před 5 měsíci

GabrielaLandova

Proč je tam to Like mate me to,mám to ve spojení Mám rád/a

před 1 týdnem