1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I look like you."

"I look like you."

Překlad:Vypadám jako ty.

June 19, 2015

16 komentářů


Toyen71

Podobám se ti.


MarquiseDeBat

Na to ovšem máme překlad "I resemble you" a tedy podle golden rule ( https://www.duolingo.com/comment/7117296 ) není nutné to brát tady.


ursaursoun

vim ze mi reknete, ze je to ustalena fraze... ale videl jsem to prvne a hned mne napadlo "divam se jako ty" a ted mi reknete, proc to tak nemuze byt.. to je to, co mne zajima :)


Nemesis_NaR

Protože se to tak neříká ;-)

Ono ta česká věta "Dívám se jako ty" je docela divná, ale když ji zkusím přeložit do angličtiny, tak by to bylo: "I am looking (around) as you are." Bez toho are to určitě nepude a těžko se jedná o opakovanou činnost, takže to bude chtít průběhový čas. "Around" mi tam dává smysl proto, že se dívám po okolí, asi něco hledáme a já se dívám okolo stejně jako ty a nic nevidím...

A ještě zdánlivě podobná věta "Vidím to jako ty" by mohla například být "I see it/things as you do."

A v mojich větách je místo "like" spojka "as", protože už nepřipojuju pouze jedno slovo, ale celou větu (obsahující sloveso).


ursaursoun

diky.. no ja to myslel spis ve smyslu: "mam pohled" jako ty ( neco jako ve smyslu treba zleho pohledu...nebo tak, jestli mi rozumis)... ale to uz mi raci ani nevysvetluj :D asi si spis zacnu opakovat rustinu :D


Juraj196035

Prosím Vás a ako by bolo: "Rád se na tebe dívám"?


nueby

I like to look at you. I like looking at you. I enjoy looking at you.


Juraj196035

Dakujem pekne. Ano tu prvu moznost zatial s mojimi znalostami logicky chapem, takze fajn.


ursaursoun

ja bych napsal "I like look at you" a ted se ukaze, jestli ma smysl se tu anglikanstinu vubec ucit timdle zpusobem :D


ja.jituli

mně to nevzalo :(


GabrielaLandova

Proč je tam to Like mate me to,mám to ve spojení Mám rád/a


TerezaMcov

Já vypadám jako ty je taky dobře a neuznane


TerezaMcov

Já vypadám jako ty je taky dobře a neuznal mi to


MilanHlavs

Vyslovuje look jako work!!!


Marek56772

Jak rozliším větu: Já se dívam jako ty. Od věty: Já vypadám jako ty?

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.