"I love nature."

Překlad:Miluju přírodu.

June 20, 2015

9 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


JanHenke3

"Miluju" v hlavním překladu tu dává přednost hovorovému výrazu před spisovným "miluji". Měl jsem dojem, že se tu v překladech do čj užívá jen spisovná forma češtiny, pokud tedy už samotný anglický výraz není hovorový. Tohle pravidlo už neplatí? Jednoznačně nespisovná koncovka v písemném projevu mě tu skutečně překvapila. Nebo jsem příliš náročný? Ono se prý dnes zvažuje uznat za spisovné dokonce i "abysme"... :(


StandaR.

Použil jsem 'miluji' a bylo vyhodnoceno jako špatné slovo... :-)


SingulArita

Nějak mi připadá, že z toho asi užitek nemáte. Stojíte o ty překlepy?


kacenka9

Stojime a nestojime. Ono se muze snadno stat, ze nam tam opravdu bude verze v zenskem rode chybet, nebo pripustna jina forma slovesa (nebo jineho slova chybet). Takze z tohoto pohledu stojime. Akorat, ze momentalne ma Duo skytavku a plive uplny nesmysly ve chvilich, kdy to tam jasne mame, tak pak zase nstojime, ale ani jeden z nas to dopredu nevi. Rekneme, ze pristich par dnu nestojime. Pokud by to vylozene hodilo chybu a ztratu srdce, tak ano, ale preklepy zatim jsme poslali vyse a cekame


Nemesis_NaR

Ne, v tuto chvíli asi ne. Zdokumentováno a nahlášeno ve více než jednom případě to bylo, ted je otázka, co na to DuoLingo...


Nemesis_NaR

Stejně mě překvapuje, že tak najednou, dřív to přece fungovalo. Skoro to vypadá, jako by právě změnili vyhodnocovací algoritmus.


jgstcd

V tech pripadech kde jsem to v poslednich dnech videl, bylo vzdy na zacatku odpovidajciho ceskeho prekladu v systemu nepovinne zajmeno v prvnim pade. Podle navodu inkubatoru duo je dostatecne intelligentni aby pochopil v takovych pripadech, ze pokud se prvni slovo vynecha druhe by melo zacit velkym pismenem, a vzdy to takhle fungovalo. Ale mozna se to ted rozbilo. Zeptam se jinych skupin jestli neco podobneho nepozorovali.


kacenka9

B, to neni o malem pismenu. Mame tam primarne 'miluju', ale 'miluji' je take spravne a mame to tam


jgstcd

Mne ale jde o tom proc v screenshotu je to uznano jako "Skoro spravné". Jine vysvetleni na to nevidim.

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.