A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Does it have a military application?"

Fordítás:Van katonai alkalmazása?

3 éve

18 hozzászólás


bandika1984

Ez a mondat mit jelent magyarul. Mármint mi ez? Értelmes magyar mondat? Meg tudja magyarázni nekem valaki?

2 éve

evairenpinter

Abszolút értelmes. Csak annyiban jogos a kérdésed, hogy majdnem minden technikai újítás katonai területről terjedt el, terjedt át a civil-szférába: Van, volt és lesz katonai alkalmazása. Sajnos.

2 éve

TthKlmn

És katonai pályázat az nincs talán, az nem értelmes?

3 hónapja

fhurhur

Van egy katonai alkalmazása miért nem jó?

2 éve

kogu4
kogu4

v.ö, His application for this job is perfect. Tökéletes a pályázata erre a munkára.

1 hónapja

halunek40

Csak a katomait fogadja el katonai helyett.

3 éve

Abenhakan
Abenhakan
Mod

Kijavítottam, bár a helyes betűzéssel is elfogadta.

3 éve

halunek40

Köszönöm!

3 éve

MolnarMihaly

Ha valakinek van, a fordításra gondolok, akkor miért nem 'he' vagy 'she' az 'it' helyett?

1 éve

szergo

Hadi alkalmazása

3 éve

SzabCsaba9
SzabCsaba9

ez katonai alkalmazasra van - nem fogadta el. :(

2 éve

GergelyMol1

Mert nem az a kérdés, hogy van egy app és az mire való, hanem hogy az eszköznek van-e olyan appja, ami katonai célokat szolgálhat, vagy egy civil appnak van e katonai változata. Sztem.

2 éve

SzabCsaba9
SzabCsaba9

Jogos!

2 éve

kleavenae

Van katonai felhasználása?

1 éve

VictorLuo3

Application ezt a szót én nem gyakran látom ilyen felhasználásban, azt hittem az a jelentkezésilap vagy ilyesmi :D

9 hónapja

TthKlmn

Betegesen ragaszkodik az alkalmazás szóhoz pedig van pályázat, kérvény is!!!

3 hónapja

TthKlmn

Úgy látszik hogy a kérvény szót már nem jelenti, csak az alkalmazást!

1 hónapja

TthKlmn

Csak a katonai alkalmazással van kibékülve holott van még pályázat és kérvény verzió is!!! Ilyenkor csak néz ki az ember a fejéből nincs infó csak ezt kell bemagolni, mert ingyen van!

3 hónapja