1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Що є у нашої дитини?"

"Що є у нашої дитини?"

Переклад:What does our child have?

June 20, 2015

14 коментарів


deepcort

What does have our child? Що не так, підкажіть будь ласка.


Vinnfred

Порядок слів у англійській мові є строгим. Тож єдиним правильним порядком є What does our child have? (Питальне слово + допоміжне дієслово + підмет + головне дієслово) :)


a3wZ10

Чи правильна постанова питанняWhat our child has?


ZJXz9

Чому у деяких питаннях is, а у інших does? Як зрозуміти коли що вживати ? Дякую


0Lok9

Що і коли вживати does


robontosto

Чому have а не has? What does our child has?


Vladyka1789

тому що у реченні з допоміжним дієсловом "does" використовується "have"


KirY524370

Для мене це найтяжче ьуло


Dzhulas

Чому не what our child has


Hapulya

What is it in our child? Перекладеться, як "що це є у нашої дитини всерадині?"


VolodymyrKos

Що наша дитина має?


KQ717

What DOES our child have ? - Скажіть, будь ласка, за рахунок DOES переклад - Що наша дитина мала? Минулий час? Чи не так?

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.