"Щоєунашоїдитини?"

Переклад:What does our child have?

3 роки тому

11 коментарів


deepcort

What does have our child? Що не так, підкажіть будь ласка.

3 роки тому

Vinnfred
Vinnfred

Порядок слів у англійській мові є строгим. Тож єдиним правильним порядком є What does our child have? (Питальне слово + допоміжне дієслово + підмет + головне дієслово) :)

3 роки тому

Vital153055

Ця мове безмежно тупа і примітивна!

10 місяців тому

vadrom1992

kid ?

2 роки тому

robontosto

Чому have а не has? What does our child has?

1 рік тому

Vladyka1789

тому що у реченні з допоміжним дієсловом "does" використовується "have"

1 рік тому

Vital153055

Does - єто что-то очень странное!

10 місяців тому

r3D01

Пидпишиться на мий клуб<Чернай туман>пороль SZMFA2 жду

1 рік тому

Lana_comp

Який ще клуб? Іди вивчай українську!

1 місяць тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.