1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "My sisters take the subway."

"My sisters take the subway."

Переклад:Мої сестри їздять на метро.

June 20, 2015

15 коментарів


roma_34

Теж вважаю що відповідь користуються має бути вірною


MyroslawJartur

Здається, що це скоріше означає їдуть ніж їздять. Аналогічно нашому "взяв таксі". Не так?


Vinnfred

Present Simple вказує на регулярність дії. Якби було are taking, то це б значило "їдуть"


Sasha04M

а я думаю що це слово перекладається як використовувати ,користуватися:)


Sasha04M

тобто ,,Take,,


DonZagon

помилку виправлено, хто знає?

Сестри досі їздять, чи вже (нарешті) користуються метро? :)

"метро" не електричка, що курсує, а велика мережа із спорудами, технікою і працівниками. І як вони їздять НА метро, якщо всі їздять В метро? :)


Bohdan29

Чому використовується артикль the? Як сказати тоді, що мої сестри їздять на метро, маючи на увазі взагалі поняття метро, а не якесь конкретне метро?


Nordry

"My sisters use a metro". А після "take" (у випадку з метро) завжди вживається визначений артикль "the".


YuraZayats

А хіба take це їздити?


Vinnfred

з транспортом використовується take


Fb8U1

В українській чується відгомін слова take, коли Беремо таксі.


MaksimProkopyuk

Друзі мої будь ласка підкажіть чому написано"my SISTER take the subway"я переклав моя сестра їздить на метро програма мені перекреслила і написала,що мої сестри їздять на метро я чітко бачив, що було написано My sister take the subway будь ласка поясніть.


Nordry

Скільки пам'ятаю це завдання, завжди було "sisterS". Ось, щойно скопіювала з завдання: "My sisters take the subway. " :) Може, відбулось якесь "містичне затемнення"? :)


MaksimProkopyuk

Може й так :)


JBkU1

Користуються, бо "їздять на . .", То що, їздять на даху вагонів?

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.