Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"She swims."

Переклад:Вона плаває.

3 роки тому

9 коментарів


Andre_777
Andre_777

Чому вона говорить she swams???))

3 роки тому

Fb8U1
Fb8U1

Послухайте вимову слова swim носіями із різних англомовних країн. Зверніть увагу, що в Англії і Австралії кажуть Свим, а у США Свем. Дуо навчає американській англійській. https://uk.forvo.com/word/swim/#en

7 місяців тому

b8ya8

Точно кажуть cat

7 місяців тому

Qh1y1

She swim

8 місяців тому

GoI54

Нет не правильно ты написал, потомучто He She It -is ис в конце должно быть

6 місяців тому

b8ya8

Це просто капец я пишу а воно не пишиться і повторяється 10 разів а я вже вивчила?

7 місяців тому

b8ya8

Чому вона каже she swims а перекладається вона прийде через 1 годину?

7 місяців тому

KolesiaKra1

Тому що це комп'ютер а тому у неї неправильна вимова

2 роки тому

E46Y2

Я написала правильно, але вони кажуть, що ні!!!!!

10 місяців тому

Пов’язані обговорення