1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Твій зір добрий, якщo ти бач…

"Твій зір добрий, якщo ти бачиш ці крапки."

Переклад:Your vision is good if you see the dots.

June 20, 2015

12 коментарів


EugeneShak

У мене не прийняло your vision is good if you see these dots)


fish-key

Your vision is good if you see THESE dots. - теж правильна відповідь. Про проблему повідомив. На рахунок vision vs sight - обидва варіанти мають бути вірними, як на мене.


Dmy_S

Your vision is good if you see these dots )))

Чекаю на адвокатів, які, вчергове пославшись на створених власноруч кумирів, розкажуть, що ось саме в цьому випадку "these" не можна використовувати категорично, а слід запам'ятати "черговий "стійкий вислів".


Kadr80

Your sight is good if you see these dots - не прийняло.


Vinnfred

"Sight is the process of the eyes to focus an image on the retina, vision is the ability of the brain to give this image meaning."

"Sight is seeing what you can see now…or even yesterday. Vision, on the other hand, goes beyond yesterday and today. Vision sees the impossible, the miraculous, the dreams, the desires."


Kadr80

В цьому ж курсі "зір" перекладався і як "sight", і як "vision", причому здебільшого зустрічався саме варіант "sight".

Словник Lingvo, якому я більш-менш схильний довіряти, подає першим варіантом перекладу обох слів саме "зір". Очевидно, що в різних контекстах "sight" і "vision" мають певні змістові відтінки, але в даному випадку, коли мова йде саме про "зір" як один з органів чуття, а не про "бачення", "видіння" тощо, мабуть обидва варіанти є рівноцінними з точки зору правильності. Хоча, скоріш за все, в розмовній мові більш вживаний якийсь один з варіантів.


fish-key

Проблему досить не виправлено. До ср..ки ці повідомленя модератораторам, якщо нізто не реагує


XQvP8

Все більше ніколи непоставлю жодного артикля перед. Good


XQvP8

Ай той артикль. Там тре там нетре.


LoraLymar

Ці these, ті those


RomanGeras7

These знову знущання?


Gunnar36747

"Your sight is good if you see these dots" - чому не приймається ця відповідь?

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.