"The horse runs."

Fordítás:A ló fut.

June 21, 2015

6 hozzászólás


gery221

Nem ertem az elfut mert nem jo???????

June 29, 2015

ViolaGspr

Mert akkor úgy lenne, hogy "The horse runs away" (szerintem)

September 4, 2017

DraSzekr

Kedves gery22 És allandoanolvasok

Fogalmam sincsen hogy mért nem jó

February 17, 2017

DraSzekr

Kedves anita

Teljesen igazad van

February 17, 2017

xikken

Miért "runs" és nem "run"?

April 6, 2017

ViolaGspr

Mert a He She It-nél az ige végére szoktak rakni egy s betűt, és a we you they-nél nem szoktak. Kivéve ha a mondatban van does, mert akkor nem kell s betű. :)

September 4, 2017
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.