1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The horse runs."

"The horse runs."

Fordítás:A ló fut.

June 21, 2015

6 hozzászólás


gery221

Nem ertem az elfut mert nem jo???????


BeanBitch

Mert akkor úgy lenne, hogy "The horse runs away" (szerintem)


DraSzekr

Kedves gery22 És allandoanolvasok

Fogalmam sincsen hogy mért nem jó


DraSzekr

Kedves anita

Teljesen igazad van


xikken

Miért "runs" és nem "run"?


BeanBitch

Mert a He She It-nél az ige végére szoktak rakni egy s betűt, és a we you they-nél nem szoktak. Kivéve ha a mondatban van does, mert akkor nem kell s betű. :)

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.