A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"The horse runs."

Fordítás:A ló fut.

3 éve

6 hozzászólás


gery221

Nem ertem az elfut mert nem jo???????

3 éve

ViolaGspr

Mert akkor úgy lenne, hogy "The horse runs away" (szerintem)

11 hónapja

DraSzekr

Kedves gery22 És allandoanolvasok

Fogalmam sincsen hogy mért nem jó

1 éve

DraSzekr

Kedves anita

Teljesen igazad van

1 éve

xikken

Miért "runs" és nem "run"?

1 éve

ViolaGspr

Mert a He She It-nél az ige végére szoktak rakni egy s betűt, és a we you they-nél nem szoktak. Kivéve ha a mondatban van does, mert akkor nem kell s betű. :)

11 hónapja