"The last issue of the newspaper is very good."

Translation:La lasta numero de la gazeto estas tre bona.

June 21, 2015

4 Comments


Snugglesworth

In english, last issue could mean most recent or final. Can Esperanto's lasta also have either meaning, dependng on context?

July 22, 2015

cornbread4036

I think final is "fina". But I am not sure.

June 15, 2017

ActualGoat

Kio estas la diferencio inter gazeto kaj ĵurnalo?

June 21, 2015

elechim

gazeto similas revuo, magazino.

El Reta Vortaro:
magazino: Populara gazeto, ofte kun multaj ilustraĵoj kaj diversaj rubrikoj: modaj magazinoj; Monato, internacia magazino sendependa.

El PIV (vortaro.net):
ĵurnalo (1): ĉiutaga gazeto
ĵurnalo (2): taglibro

Mi pensas ke "gazeto" estas pli ĝenerala vorto, inkludanta "magazino" kaj "ĵurnalo" (1).

July 12, 2015
Learn Esperanto in just 5 minutes a day. For free.