1. Forum
  2. >
  3. Topic: Esperanto
  4. >
  5. "The last issue of the newspa…

"The last issue of the newspaper is very good."

Translation:La lasta numero de la gazeto estas tre bona.

June 21, 2015

4 Comments


Snugglesworth

In english, last issue could mean most recent or final. Can Esperanto's lasta also have either meaning, dependng on context?


cornbread4036

I think final is "fina". But I am not sure.


ActualGoat

Kio estas la diferencio inter gazeto kaj ĵurnalo?


elechim

gazeto similas revuo, magazino.

El Reta Vortaro:
magazino: Populara gazeto, ofte kun multaj ilustraĵoj kaj diversaj rubrikoj: modaj magazinoj; Monato, internacia magazino sendependa.

El PIV (vortaro.net):
ĵurnalo (1): ĉiutaga gazeto
ĵurnalo (2): taglibro

Mi pensas ke "gazeto" estas pli ĝenerala vorto, inkludanta "magazino" kaj "ĵurnalo" (1).

Learn Esperanto in just 5 minutes a day. For free.