1. Forum
  2. >
  3. Topic: Esperanto
  4. >
  5. "Vi povas lerni Esperanton en…

"Vi povas lerni Esperanton en la reto."

Translation:You can learn Esperanto on the net.

June 21, 2015

35 Comments


FredCapp

Mi neniam aŭdis pri tia afero! Kiam tion komencis?


[deactivated user]

    Lernu komencis en 2002. Mi ne scias se estis io antaŭ tio.


FredCapp

    Vere, mi ŝercis.

    Mi memoras lernu el la tagoj, ke ĝi estis nur ideon. La lernu-a forumo originale estis metodo por variaj Esperantistoj diskuti tion kion la paĝoj farus.

    Ĝi kreskis disde tiam.


RandomCanadian12

    Mi ne povas imagi kiel oni povis lerni Esperanton sen interreto. Kiel ili faris gxin?!


FredCapp

    Kun libroj kaj gazetoj kaj kluboj, kaj kun multaj leteroj.

    Kaj, se oni havis la bonan ŝancon, oni trovis lokan instruiston kiu ĉiam ĝustigis la lernantojn. Mi komencis per ekzemplo de "Step by Step in Esperanto" de M. Butler kaj poste tra la 10 leciona poŝta kurso (fakte estas 12 lecionoj, la kurso restas havebla Usone) Tiam mi trovis klason ĉe Stanford Universitato kiu ankaŭ havas etan klubon (ni renkontis 2 foje semajne dum la lernej-jaro, unu por la klaso kaj unu por la lunĉo)

    Okaze mi veturis al la oficejo de ELNA, ĉar mi loĝis tiutempe nur unu horo for, kaj helpis kiel mi povis. Ĉiam mi hejmrevenis kun plu da libroj kaj KD-oj. Nun mi loĝas en Koloradio kaj estas malfacila konekti ĉiuj de la esperantistoj lokaj.

    Ŝatus min se Duo donis al ni kontakt-informon por la naciaj organizoj do ni povas pli facile komuniki kun aliaj, eble plej spertaj Esperantistoj. Kaj mi povus, refoje, tagmanĝi tute en Esperanto.


JoshLingo1800

    Mi diros (was going to say), ke "Mi ne scias, sed mi scias ke Al Gore inventis ĝin" ŝerce, sed mi nun scias, ke vi diris pri la reta lernado de Esperanto :P


FredCapp

    Shh. diros is future tense (will say). :) Ne diru al iu tion.


JoshLingo1800

    Okej estas nia sekreto :p


LimeGreenTeknii

    Never would've guessed


ColtonProvias

    Kiel?! Bonvolu diru al mi!


VincentOostelbos

    Provu uzi Telegram! Estas granda komunumo aktiva tie. Petu ligiloliston de @EsperantoBot tie per /ligiloj.

    (Mi nun komprenas ke vi versxajne sxercis, sed tamen tio, kion mi diris, pravas!)


FredCapp

    Ĉiam mi provas ligi al «Telegram» mi nur atingas paĝon kiu diras, ke la ligo ne funkcias, aŭ la adreso estas malkomprenita.


VincentOostelbos

    Ho, ĉu vere? Sed vi tamen havas la programon? Hm. Momenton. Ĉi tiu ligilo devas esti al la ĉefa esperanta grupo. https://telegram.me/joinchat/AkaBfzvfqSKs_M-crL-1Uw. Ĉu ankaŭ tiu ne funkcias?


FredCapp

    Ne
    «The address wasn't understood

    Firefox doesn't know how to open this address, because one of the following protocols (tg) isn't associated with any program or is not allowed in this context.

    <pre>You might need to install other software to open this address.» </pre>

    Ŝajnas, ke mi ne havas la programon.


VincentOostelbos

    Hm, prave. Se vi ne scias ĉu vi havas la programon, verŝajne vi ne havas ĝin; oni devas elŝuti ĝin.


FredCapp

    Kompreneble, sed nenie mi vidis kie ĝi estas atingebla.


VincentOostelbos

    Ho, okej, mi simple supozis ke vi trovus ĝin per Google. Oni povas elŝuti ĝin ĉi tie: Telegram.


Jorge.R.Nogueras

    Dankon pro la sugesto! :-)


yellowcrash10

    Speaking of Telegram, here is a site which lists Esperanto Telegram groups: https://telegramo.org/


malfruemulo

    Is en the preposition of choice when talking about the internet? Is something always en la reto and not je la reto or je retpaĝo?


FredCapp

    Ŝajnas esti. Sed foje, homoj komprenos se vi uzos aliajn vortojn.


TheSoundOf4

    My intuition would be to use "per la reto". I feel confused about prepositions in esperanto.


miestasmia

    Ĉu mi devus uzi “interrete” aŭ “en la reto”? Ĉu estas diferenco?


TheDidact

    Why is it "en la reto" and not "sur la reto"?


FredCapp

    Ĉu vi sidas sur via komputilo? Fakte ni komunikas interne de la interreto. Sur estas anglaĵo.


VincentOostelbos

    Mi konsentas, sed ne nur estas anglicismo. Ankaŭ en la nederlanda, ekzemple, estas (la ekvivalento de) "sur la reto". Tamen "en" verŝajne ja havas pli da senco.


FredCapp

    Dankon, mi ne sciis tion.


TheDidact

    La germanoj, la nederlanda kaj la angloj ĉiuj diras ĝin ke "sur" anstataŭ "en", mi pensas


    [deactivated user]

PuccioRoss

      Really? Thank you, Captain Obvious! lol

      Learn Esperanto in just 5 minutes a day. For free.