"It is raining again."

Překlad:Zase prší.

June 21, 2015

15 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


and.s127

proč je špatně "prší znovu"?


JanMoravec4

ano,také nevím, proč ''prší znovu'' nebo ''prší opět'' není dobře


kacenka9

No, nikdo to tak nerika. Znite jako cizinec.


MilanDvorak

také se chci zastat překladu "prší znovu" "prší znova" zvlášť když se zde za každou chybu docela tvrdě trestá (o 2 kroky zpět), je přece jedno jak se to říká a zní, důležité je že význam je správně a není to hrubá chyba. Zajímalo by mě, zda by to uznalo často používané a v Čechách velmi populární "zase chčije" :-D


Roman688545

...a další možnost: prší zase


JaromrAnto

Ale říká, a znovu se ptám, kdo tady o tom rozhoduje, jaký slovosled je v češtině správný, pokud vím, tak v češtině není slovesled stanovený. Oslovuji Vás, protože na můj oficiální dotaz, který jsem na toto téma psal na podporu, cca před třemi měsíci, nikdo neodpověděl. Jistý učitel angličtiny při vysvětlování SVOMPT sám říká, že nardíl od angličtiny si slovosled v českých větách můžeme přehazovat. Tedy mohu říct,, Podívej, prší znovu stejně jako Podívej, znovu prší nebo Prší znovu, podívej a další ekvivalenty, což uvádím jako podobný příklad a ne překlad této věty.


ZdekaSchoo

O tom co je uznávané rozhoduje tvůrce kurzu. Vzhledem k tomu, že každá věta má omezený počet překladů, uznávané jsou jen ty které jsou nejpřesnější, správné, používané běžně, spisovné.


JaromrAnto

I když Vám děkuji za odpověď, jak vidím, jste jedna ze studujících. Rád bych byl kdyby mi odpověděl ten, kdo má překlady na starosti. Tvůrce je firma z USA. Pokud tedy tady není jimi pověřená osoba, měli by uznávat to co jsem již psal a ne odebírat srdíčka. Neučíme se zde češtinu, ale americkou angličtinu.


ZdekaSchoo

Studující a taky forum moderátorka. Firma z Ameriky není tvůrce žádného kurzu. Duolingo samo o sobě žádné překlady nevytváří.


LukasVavro

Aky je prosim vas rozdiel v tejto vete bezohladu na to slovo again, oproti vete It raining z predchádzajúceho cvicenia? Ide mi hlavne o to ze tu je IS ale tam nemuselo byt. A pritom mam za to ze oba znamenaju prsi v pritomnom prebiehavom case.


widle

Nepletete si to s "It rains"? Tam opravdu "is" být nemusí, ale je tam k tomu jiný tvar slovesa.


Nataly357746

It rains je že řekněte " prší"


jgstcd

Nevim co myslite tim ze "is" tam nemuselo byt.


ZdekaSchoo

to je uznávané

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.