"Pes jde směrem ke kočce."

Překlad:The dog goes towards the cat.

June 21, 2015

19 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


Anna256639

Jaký je rozdíl mezi toward a towards? U obou výrazů je ve slovníku uvedeno "směrem k"


jessie1717

Jaký je rozdíl mezi goes a walk?? Děkuji.


kacenka9

Go je obecne jit a soucasne i jet. Tedy pohyb vpred. Kdyz mluvime o psovi a rekneme ze 'dog goes...', tak se predpoklada, ze jde a ne, ze se tam veze na motorce a tudiz to prelozime jako 'jde'. Walk je chodit (ale ne treba ve smyslu 'on chodi - tedy je studentem- do skoly), kracet nebo i prochazet se. Tedy v kazdem pripade pohyb po vlastnich.

V cestine, mozna prekvapive, take obcas rikame, ze nekam jdeme, ale ve skutecnosti tam pojedem tramvaji, autem, metrem, atd... Jdeme do kina, jdeme do skoly, atd.


AbCd469524

Kedze walk je, pokial som to dobre pochopil pohyb po vlastních, tak tento dany pes ide autobusom?


Lovec10

Ale ne. Taky po svých. :)


PavelKuvar

Prosim o odpověď na otázku, která zůstala nezopovezena ,, jaký rozdil je mezi toward a towards obojí je ve slovniku uvedeno jako směrem k,,


Lovec10

Významově v nich není rozdíl. BrE preferuje TOWARDS a AmE preferuje TOWARD https://www.helpforenglish.cz/article/2011052403-pripona-ward


HellMari

proč nemůže být a dog.....a cat. systém v obou případech uzná u kočky jen the , ale u pes uzná oba členy


british_grey_cat

Myslel jsem, že přítomný příběhový říká ze se to děje teď a přítomný prostý ze se něco opakuje. Tedy


british_grey_cat

Tedy to rika že pes chodívá smerem ke kočce


Jiri204922

Spíše Duo v základech moc nerozlišuje přítomný průběhový a přítomný prostý (pro studenty je to náročné), nicméně dost často jsou přijímány obě varianty. Takže v tomto příkladu jsou správné odpovědi (odzkoušeno): "A (the) dog is going..." Také "A (the) dog goes..."


MarekKoman

Me neuznal system neurcity člen. Prece ja nevim jaky pes a jaká kocka. Ach jo


tatka_
Mod
Plus

Me neuznal system neurcity člen. Prece ja nevim jaky pes a jaká kocka. Ach jo

Ach jo, je třeba dodat printscreen chyby, jinak nebudeme vědět ani my, ani vy, kde jste udělal chybu.


VtSlma

"Pes jde směrem ke kočce." => "A dog goes tovards to a cat." => Nikde nevidím "ten" pes jde k "té "kočce". Co je tedy špatně!!


ladavala

Jsou uznávány i neurčité členy, ale přebývá Vám tam předložka "to". Samotné "towards" už znamená " směrem k(e)"

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.