"Prosím řekni mu o jeho rodině."

Překlad:Please tell him about his family.

June 21, 2015

5 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


hantensuru

Zdravím, proč by nemohl být překlad: ,,Please, you tell him about his family" ? Děkuji.


ValaCZE

Nemohl., protože to je v podstatě rozkaz, i když slušně formulovaný.


Vlastik13

Já jsem použil místo správného tell sloveso say.. Nevím proč nebylo uznáno..


ValaCZE

Protože má jiný význam.


ReMi-HK

Zvláštní, mě taky učili dávat "please" nakonec.

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.