"Ona čte knihu a já čtu noviny."

Překlad:She reads a book and I read the newspaper.

před 3 roky

5 komentářů


JakubStack

Proč nemohu u této věty použít newspaper?

před 3 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

Nejsem si jista, ze rozumim dotazu. Muzete pouzit jak newspaper, tak newspapers, protoze z ceske vety neni jasne, o kolikery noviny se jedna. Ale musite tam mit prislusny clen, s vyjimkou neurciteho clenu v mnoznem cisle.

před 3 roky

rado566712

Ako viem kedy sa pouzije the a kedy a ?

před 9 měsíci

Petr554392

To by mě taky zajímalo

před 2 měsíci

kacenka9
kacenka9
Mod

To je asi jedna z nejslozitejsich otazek pro studenty, jejichz rodny jazyk cleny postrada. Zacnete zde

https://www.helpforenglish.cz/article/2006072901-cleny-v-anglictine-articles

před 2 měsíci
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.