1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "There is a fire in the kitch…

"There is a fire in the kitchen."

Çeviri:Mutfakta yangın var.

June 22, 2015

10 Yorum


tyty624053

Alev ?

November 24, 2015

e.fiski

yangın sayılabilir mi?

June 22, 2015

incikin_

İngilizcede "ateş" sayılamaz (UNCOUNTABLE); "yangın" ise sayılabilir (COUNTABLE) isim olarak kabul ediliyor.

July 11, 2016

sipan776380

Bu yüzden article kullanılıyor demek ki

July 24, 2019

marmutcu

" mutfağın içinde ateş var" neden olmuyor

November 1, 2015

incikin_

"A" yalnızca sayılabilen (countable) isimlerin önünde kullanılabiliyor ve İngilizcede "ateş" anlamında kullanıldığında "fire" sayılamaz (uncountable) isim olarak kabul ediliyor. "Fire"dan kastedilenin "yangın" olduğunu buradan anlayabiliriz.

July 12, 2016

benigngreen

mutfağın içinde bir yangın var. a harfi burada bir anlamınamı geliyor.

December 14, 2015

bahacolkes

Yangın var mutfakta dedim ama

January 12, 2016

Makistan1

Neden a fire?

February 13, 2016

sedat620808

Yes it is . We consider it in Turkey now.

June 17, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.