Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"There is a fire in the kitchen."

Çeviri:Mutfakta yangın var.

3 yıl önce

8 Yorum


tyty624053

Alev ?

2 yıl önce

e.fiski

yangın sayılabilir mi?

3 yıl önce

incikin_
incikin_

İngilizcede "ateş" sayılamaz (UNCOUNTABLE); "yangın" ise sayılabilir (COUNTABLE) isim olarak kabul ediliyor.

2 yıl önce

marmutcu

" mutfağın içinde ateş var" neden olmuyor

2 yıl önce

incikin_
incikin_

"A" yalnızca sayılabilen (countable) isimlerin önünde kullanılabiliyor ve İngilizcede "ateş" anlamında kullanıldığında "fire" sayılamaz (uncountable) isim olarak kabul ediliyor. "Fire"dan kastedilenin "yangın" olduğunu buradan anlayabiliriz.

2 yıl önce

benigngreen

mutfağın içinde bir yangın var. a harfi burada bir anlamınamı geliyor.

2 yıl önce

bahacolkes

Yangın var mutfakta dedim ama

2 yıl önce

Makistan1

Neden a fire?

2 yıl önce