Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"Because I like it."

Překlad:Protože to mám ráda.

před 3 roky

19 komentářů


BenkoJakub1

Proč vadí když jsem otočil slova v odpovědi?

před 3 roky

Nemesis_NaR

Těžko říct, když jsi nám nenapsal, co jsi napsal.

Každopádně napadají mě dvě možnosti. Buď tam ta správná varianta chybí (pak tlačítko "Ohlásit problém", viz https://www.duolingo.com/comment/7117296) a nebo je to varianta s nečeským slovosledem, kterou ani uznat nechceme.

před 3 roky

JanTakac

"protože mám to rád" je češtinářsky špatně, že mi to neuznalo?

před 2 roky

Nemesis_NaR

Za sebe musím říct, že mi tento slovosled zní nepřirozeně...

před 2 roky

DDos3

Já to přeložil: "Protože já to rád" - a to se běžně používá. Např. proč to jíš, když je to nezdravé? a odpověď: "Protože já to rád."

před 2 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

a kde v te vete mate sloveso? 'Rad'? Chybi vam tam 'mam'

před 2 roky

DDos3

To ne, like = rád; a to mám tam prostě není.

před 2 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

Neni tam proto, ze anglictina vladne slovesem 'like', ktere ale cestina nema. Cestina je v tu chvili nucena pouzit slozeninu 'mit rad' nebo 'libit se'. Rad proste neni sloveso. Nebo mi to slovo umite vycasovat treba v 2 os. c. mn??

před 2 roky

Adam679
Adam679

"Já to rád/ráda" je hodně hovorový tvar a pro tento kurz proto asi nepřijatelný. Napadá mne podobné "Já tam byl/byla".

před 1 rokem

LadislavCs

taky jsem to přeložil jako "protože mám to rád" když se mě někdo zeptá "Proč to jíš?" "Proč to děláš?".... Odpovím "Protože mám to rád." myslím, že je to normální slovosled, který by měl být uznaný.

před 2 roky

ahojda14

Já jako občan České republiky říkám, že bych tento slovosled nikdy nepoužila. Vždy jen: Protože to mám rád

před 1 rokem

Jiina555593

Protože to mám rád - je špatně?

před 1 rokem

kacenka9
kacenka9
Mod

Neni. Takova veta je take uznavana

před 1 rokem

Matt457483

protoze to se mi to libi- je zla odpoved, Protože se mi to líbí- je spravna?? WTF?

před 1 rokem

kacenka9
kacenka9
Mod

Mate v te vete dva podmety. To neni uplne bezne a spravne.

před 1 rokem

Margo51065

Co je špatně na "protože mám to rád"?

před 3 měsíci

Psou-3826

pořadí mám to nebo to mám má stejný význam

před 3 dny

Související diskuse