Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"He is a citizen of China."

Tłumaczenie:On jest obywatelem Chin.

3 lata temu

4 komentarze


Starkot_t

Przetłumaczyłam " On jest obywatelem Chin". Odpowiedź została zaakceptowana i przedstawiono alternatywne tłumaczenie "On jest mieszkańcem Chin". Mieszkaniec to przypadkiem nie "inhabitant"?

3 lata temu

Qbol90

Citizen oznacza zarówno obywatel jak i mieszkaniec. W słowniku Cambridge znalazłem dwa przykłady np. citizen of Berlin - wtedy mówimy o mieszkańcu natomiast citizen of China oznacza obywatela Chin.

3 lata temu

kinek76

Jak zdajesz egzamin na zielona karte jestes citizen .,czyli obywatel a nie mieszkaniec

3 lata temu

eva622897

Dzieki Qbol90

3 lata temu