"Жоден з них не схожий на мого чоловіка."

Переклад:None of them look like my husband.

June 22, 2015

12 коментарів
Це обговорення закрито.


Kadr80

При виборі з трьох варіантів вказало правильними обидва:

None of them looks like my husband.

None of them look like my husband.

Другий варіант справді правильний? Чому?


Kaminari_Okami

У випадку, коли "none" виступає у ролі підмета у реченні, воно може вживатися як у однині, так і в множині:

http://www.macmillandictionary.com/dictionary/british/none


Yulia_Kovalova

Я вважаю другий варіант не правильним, тому що "none of them" - це однина, тому має бути тільки "looks"


anmorgul

Look & looks в данному випадку оде й те ж ?


ms7A3

Чому не приймає Nobody of them?


Qhk714

Чому не підходить - "Nobody..."?


Dmy_S

Nobody likes... чи Nobody of them like...?
Для виділення елементу із множини зазвичай використовують none і neither; nobody, no one якось не прийнято. Тобто, останні два займенники означають жоден узагалі, а перші два - жоден із якоїсь сукупності. Тому у другому варіанті None of them. І з тієї же причини в першому не можна написати None likes, бо це означатиме, що взагалі ніхто не схожий, а у нас - тільки ніхто з тих, кого ми розглядаємо.


taI255510

Чому не вірно "nobody looks like my husband"?


Dmy_S

Бо в завданні "жоден із них", а у вас - просто "жоден".


IgorPit

None of them not look like on my husband. Чому не приймає таку відповідь???


Dmy_S

Тому що у вас 2 помилки :) По-перше, подвійне заперечення. По-друге, після like прийменник не вживається. Якщо хочеться із прийменником і взагалі різноманітності, то можна, напр.,
None of them is similar to my husband.


YuriZoria

Бо у вас "ніхто з них не виглядає, неначе на моєму чоловікові" - on зайве.

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.