1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The cabinet is open."

"The cabinet is open."

Çeviri:Dolap açıktır.

June 23, 2015

13 Yorum


Busra597011

"Capinet" kelimesinin seslendirilmesi anlaşılmıyor.

May 7, 2018

Ali495806

Aynen ama ben başkasına dinlettirdim anladık yzdık yine almadı

November 30, 2018

ferhat.kur

Hangi tür dolap burada kastedilen ?

June 23, 2015

Emma-lee93

Burada sadece dolap olduğu belirtilmiş o yüzden herhangi bir tür olabilir. Belirtmek isteseydi mesela "kitchen cabinet (mutfak dolabı)" falan derdi :)

June 24, 2015

Lisa_Jisoo

Mutfak dolabı cupboard

July 17, 2019

egemeneroll

cabinet'i niye bukadar garip okuyo okumasinda bi bozukluk var sonradan eklenmis sanirim

September 25, 2015

Emma-lee93

Telaffuzda bir sorun yok :)

September 28, 2015

AhmetPaket

aklıma gelmedi kabin dedim :)

January 6, 2018

Taner865084

Doğru gibi

January 8, 2018

Ali495806

The cabinet is open yazdım saymadı

November 30, 2018

HlyaCihangir

“Dolap açık. “ neden kabul edilmiyor?

February 6, 2019

Lisa_Jisoo

Dolabın başka bir anlamı daha vardı d ile başlıyodu neydi

July 17, 2019

Lisa_Jisoo

Dolabın 1 milyon anlamı var lskdk

July 17, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.